Her şey baştan

47 5 2
                                    

O bahçedeki kişi lütfen tahmin ettiğim kişi olmasın diye içimden milyon kez dua ettim ve artık korkunun ecele fayda etmeyeceğini düşünüp koşarak eve gittim ve beni fark etmediğini düşünüyorum fark ettiysede annemler evdeydi en azından tek değildim hemen kapının bütün kilitlerini kitledim ve ardından annemlerin yanına koştum.

"Anne baba bahçede biri var !"

"Kedidir kızım bırak"

"Baba sen hayatında 2 metre kedi gördün mü Allah aşkına bir bakın"

"Senin bu paron ayak hallerin hiç bitmeyecek değil mi?"

"Baba hadi!"

"Tamam sakin ol biz buradayız"

Babam camdan dışarı bakarken bende üstümden çantamı çıkarıyordum ve babam dışarıdaki kişiye seslendi.

"Kim var orda bu saatte ?"

Ses gelmedi ve ardından evin içine bir taş girdi ve camı kırdı ve annem camın önündeki koltukta oturuyordu ani bir panikle çığlık attım annemin kolu kesilmişti hemen ambulansı ve polisi aradım ve taşı incelemeye başladım çünkü dizilerde taşa bir not bırakırlardı ama bunda yoktu çünkü dizi olamayacak kadar kötü bir hayat geçiriyorduk .

"Anne tamam sakin ol aradım ambulansı geliyorlar "

Ben ağlamaya devam ederken babam dışarı çıkmıştı camdan dışarı babama bakarken bir yüzle karşılaştım ve korkuyla kendimi geriye attım ama o eve doğru ilerliyor gibiydi...

______________________________________

Helooooooo bu bölüm eccuk kısa çünkü evde işlerim var owmsndhdk neyse aşırı büyüdük sakamisinizzz tenkyuuuu bide okuma listelerime bakarsanız arklarimin hikayelerinede destek olur musununzzz

Ateşin Tutsağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin