Sesi ilk başta umursamamıştım ama sonradan ses dahada yakınlaşmaya başlayınca yatağımdan kalkıp annemlerin yanına geldim onlarla biraz endişelenmiş duruyordu.
"Eee polisi aramıyormuyuz bu ses fazla değil mi?"
"Baba?"
"Tamam hadi arayalım ama sonra karışmak yok bu aile meselesi "
"Bu aile meselesinden çıkmış gibi sanki ama"
Babamın böyle konuşmasına çok ayar olmuştum ama laf edemiyordum pek fazla çünkü kalbimi kıracaktı.Gerek yok.
10 dakikaya yakın bir süre sonra polisin siren sesi geldi ve bende rahatladım.Ama anneme sormadan edemeyecektim çünkü bütün gece meraktan uyuyamayacaktım.
"Anne bu aile bizim komşumuz değil mi? Tanıyor musun?"
"Maalesef tanımıyorum yeni taşındılar ve bende hiç gitme fırsatı bulamadım."
"Tamam annem"
Adamı alıp arabaya bindiriyorlardı sanırım eşine şiddet uyguluyordu.Sanırım değil öyle aslında hiç bir kadın boşuna bağırmazdı çünkü kendisine laf gelmesin diye ama canı çok yandığı için dayanamamıştır.
Artık uyusam iyi olacaktı sanırım yatağıma geçtim ve düşünmeye başladım neyi mi? Her şeyi.
Ateşi , okulumu , ailemin ölümden dönümünü , Borayı ve en önemlisi Şengül teyzemi..
Belkide hepsini tek tek düşünmeliydim;
Ateş , benim hayatımı alt üst eden biri birazdan düşüneceğim her şey onun yüzünden olmuştu her şey ama her şey.Ama böyle biri olacak ne yaşamıştı?Kimse doğduğu gibi katil yada başka bir şey olamazdı değil mi?Belki Şengül teyze bana anlatırdı."
Okulum , bence hala ge değil hala bir psikolog olabilirim hatta şu tatil bitince hayatımı tam düzene soksam bence çok iyi bir psikolog olabilirim.
Ailemin ölümden dönümü açıkçası iğrenç bir gündü eğer Burağa bir şey olsaydı babam yüzünden kendimi asla affetmezdim çünkü onu babam değil ben bitirmeliydim.
Bora.. açıkçası benim için canını verdi o düşünmek bile istemiyorum ona yaptığım haksızlıkları.
Şengül teyze, o benim ikinci annem gibi onun bu zamana kadar yaşadığı her şeyi öğrenmek istiyorum tabii anlatırsa..
...
Sabah olunca annem beni uyandırmaya çalışıyordu çünkü ekmek almam lazımmış.Ay canım anam çok seviyor beni ama gidip alayım bu sevgi boşa gitmesin.
"Kolay gelsin abi"
"Sağol kızım "
Gene ekmekleri eve getirene kadar ekmekler soğudu ve ben artık sırf bu sebepten taşınmak istiyorum ama annemler istemiyor.
"Anne nolur taşınsak hem yeni bir okul fena mı olur."
"Kızım olmaz hem her üniversitede sen gel diye can atıyordu sanki burası iyi ve huzurlu"
"Dimi dün gece baya huzurluydu bebek gibi uyuduk."
"Sen git kızım he ne dersin"
"Olur anne ama bu şakan hiç komik değildi izin vermeyeceğini biliyorum"
"Bende öyle düşünmüştüm."
Çıldırmama ramak kaldı ne var yani izin versede bir kyk yurduna yerleşsem ne olucak yani ama haklı gibide asansörde ölen kıza çok Sonuçta nerde yaşıyoruz dimi?
______________________________________
Selammmm çok bişi yaşanmadı bu bölümde ama fena degilll🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Tutsağı
Horror"Sana dünyada cehennemi yaşatacağım" "Hah nasıl olucakmış o ?" Onun adı Ateş'di ben ise onun ateşinde yanmaya mahkum bir kibrit gibiydim....