Karaltı tam yanımıza geldiğinde Ateş 'in arkasındayım.
Konuşmaya başladı.
"Kızı rahat bırak çabuk".
"Niye bırakıyormuşum "
"Canım öyle istiyor "
"Başlatma lan canına, sen kimsin ? "
Bu sorunun cevabını çok merak ediyordum , kimdi bu ?
"Sen kimsin? "
Diye sordum sessizce , ve fısıldadı ."Şimdilik bir dost diyelim . "
Ve Ateş araya girdi ,
"Kes lan "
Adam konuşmayı bıraktı ve kolumdan tutup beni kendine çekti , başımda bir ağırlık hissettim , evet bu bir silahtı .
"Şimdi biz gidiyoruz sen ise burda kalıyorsun, yoksa kız ölür . "
Ses çıkmadı Ateş'ten ve Ateş 'in arabasına binip gittik artık yüzünü daha net görebiliyordum sorumu tekrarladım.
"Sen kimsin? "
"Şimdi eve gidelim sana her şeyi anlatacağım olur mu ? "
"Tamam . "
Bir eve gelmiştik sonunda şehirde bir yerlerdeydik , insanlar vardı , ışıklar yanıyordu .
"Anlatmaya başlıyorum. "
"Tamam. "
"Soru sorma sadece dinle "
Başımı hafifçe salladım.
"Evet Bora benim kardeşim onu o adam öldürdü ve ona çok kızgınım hatta onu öldürmek istiyorum . Bora'yı kurtaramadım ama seni kurtaracağım sanırım demin onu suya attınız gördüm.
"Özür dilerim "
"Senin dilemene gerek yok"
Aslında onu ben öldürmüştüm ama bunu bilmesine gerek olduğunu düşünmüyorum.
Sessizce sordum
"Peki beni nasıl kurtaracaksın , beni nasıl buldun?"
Soracak çok sorum vardı ama hepsini sormaya gerek yoktu .
"Sakin ol öncelikle seni ailene götüreceğim ordan polise ve seni kurtaracaklar diğer sorun ise Bora'nın telefonunda konum uygulaması var ordan buldum . "
"Tamam anladım teşekkürler çok uykum var uyuyacağım bir yer varmı?"
"Gel " dedi .
Üst kata çıktık ve bir oda gösterdi oraya geçtim dolapta kıyafetler vardı açıp bana odayı gösterdi .
"İstediğini kullan "
Başımı hafifçe salladım ve kapıyı örttüm o çıkarken rahat kıyafetler bulup onları üstüme geçirdim ve bir telefon buldum ordan annemi arayacaktım ki aramamaya karar verdim .
Bir ses yankı yaparak geldi .
"Hadi gel yemek hazırladım. "
Hemen kapıyı açıp aşağı indim ve yemek yemeğe koyuldum çok lezzetliydi .
"Sen aşçı falan mısın? O katilden daha güzel yapıyorsun."
"Evet aşçıyım ve o adam güzel yemek yapabiliyor mu ?"
"Tabiki çok güzel yapıyor " dedim ve kafasını hafifçe salladı .
Yemeği yedikten sonra tekrar üst kata çıktım telefona bakarken biri aradı.
Numarası bir yerden tanıdık geliyordu . Hemen açtım ve evet bu sesi tanıyordum.
-----------------------------------------------------------
Nasıl gidiyorrr ben en çok bu bölümde eğlendim ve çok güzel şeyler olacak hazır olunnn .Byyyy<<<<3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Tutsağı
Horror"Sana dünyada cehennemi yaşatacağım" "Hah nasıl olucakmış o ?" Onun adı Ateş'di ben ise onun ateşinde yanmaya mahkum bir kibrit gibiydim....