Kimin oğlu?

16 2 5
                                    

"Anne sadece merak ediyorum hadi söyle"

"Kızım hayır dedim ama çok zorluyorsun beni"

"Tamam anne öyle olsun"

"Ben ağlayacağıma sen ağla Efsun"

Bu cümlenin anlamını biliyordum ne zaman benim için tehlikeli bir şey olsa bunu söylerdi zaten şu demek aslında senin başına bir şey geldiğinde ağlayacağıma şuan sen ağla demek istiyor ama haklı.

Neyse zaten bu adamı ben bulacaktım.Ama önce markete gitmem lazımdı canım anam salmıyor ki 2 dakika bir oturup dinleneyim.

Listede sadece un ve süt yazıyordu ama ben bunları hatırlayabilecek kadar hafızam yerindeydi.Annem beni baya hafife alıyor demekki.

Hemen reyonlara gidip annemin aşırı uzun isteklerini aldım ve parasını ödedim.Fiyatlar neden bu kadar pahalı yolda giderken sadece 2 sokak giderken 5 tane yerde yatan insan gördüm bu kadarı fazla değil mi ama?

Eve geldim ve poşetleri anneme verdim sonrada yatağıma çıkıp dizi izlemeye başladım lovely runner izliyorum çok güzel aslında ama adamdan kızı kıskanıyorum çaktırmayın.

16 bölümlük diziyi 1 günde bitirdim ve sadece yan gelip yattığımı fark edince gidip biraz anneme yardım edeyim dedim ama hemen bana gene bir dışarı çıkma görevi verdi bende yerine getirmeye gittim..

Bu seferde temizlik malzemesi ciddiyim market bizim sayemizde geçiniyor.

"Bana bak Şengül kesiceksin sesini oturacaksın oturduğun yerde "

"Öyle mi olacakmış önce gel benim yavrumu öldür sırf beni koruduğu için sonrada bana engel ol "

Bu ses.. onun sesiydi hemen binaya girmeliydim ama güvenlik vardı kapıda..
Arka bahçeden dolansam?Neden olmasın.

Koşarak arka bahçeye girdim ve girmemle beraber aşağıya bir şey düştü bir vazo.. paramparça olmuştu.
Umurumda değil hemen arka kapıdan girip içeri girdim sanırım 2. katta oturuyorlardı ama tam da emin değilim vazo ordan düşmüş olmalıydı.

Hemen zile basmaya bile düşünmeden kapıyı yumrukladım ama kocası bana bağırıyordu.

"Kim bu alacaklı gibi bağırıyor."

"Aç kapıyı! Şengül teyze iyi misin?"

"İyiyim kızım ama daha iyi olmamı istiyorsan git burdan bu aramızda"

"Başlarım şimdi aranıza açın kapıyı hemen!"

Ve kapı açıldı...

"Ne istiyors-"  diyemeden tekme attım adama ve yere yığıldı.

"Kızım!"

"Ne yapıyordu bu adam sana senin çocuğunu niye öldürdü?Kendi çocuğunu niye öldürdü cevap verin!"

Ben sorularımı sormaya devam ederken arkamdan bir ses "Anne!" dedi ama nefes nefeseydi ve bu sesi duyduğumdan hiç ama hiç memnun değildim.

Çünkü o Ateş'ti bu neden olmuştu neden ya neden?

"Anne mi?"

"Efsun!"

"Bu çocuk senin oğlun mu Şengül teyze?"

"Evet kızım"

"Sana anlattığım her şeyi ama her şeyi bana bu çocuğun yapmasına ne diyeceksin acaba hm?"

"Siz tanışıyorsunuz yani öyle mi anne?"

"Keşke ikinizlede tanışmasaydım keşke hayatımı mahvettiniz."

"Kızım deme böyle her şeyi anlatacağım "

"Peki , şununla başlar mısın seslerinizi duydum oğlumu öldürdün diyordun bu adama hani ölmüştü?"

"Şu ana kadar bende öldü sanıyordum kızım" dedi bitkin ve özlemli bir sesle...

______________________________________

Slm slm slm çok güzel oldiiii iyi okumalarrrrr💗🌙🤧🎀

Ateşin Tutsağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin