Naz

40 3 2
                                    

Telefon kapandığında hemen numarayı bir daha arayacaktım ama gizli numara olduğu için arıyamıyordum ve kızımın nerede veya gerçekten yaşadığını bile bilmiyordum numara beni bir daha arayana kadar bu durumu kimseye anlatmayacaktım .

"Hanım misafirler gitti gel bizde mezara gidip biraz dua okuyalım"

"Olur gidelim"

Yazarın anlatımıyla

Annesi ve babası mezarın başına bir çiçek bırakıp dua ediyorlardı ama orada tanımadıkları biride vardı.

"Sen kimsin ?"

"Ben Efsun'un okul arkadaşıyım yeni tanışmıştık çok kötü oldu bu son sizinde başınız sağolsun"

"İsmin neydi yavrum teşekkürler"

"Burak ben memnun oldum"

"Bende memnun oldum "

"Ee ben gideyim artık kendinize iyi bakın "

"Sende canım "

Bu ses çok tanıdık gelmişti buda annesinin içine bir merak düşürmüştü oysa ki belki çocuğun günahını alıyor gibide hissediyordu .

...

"Kızım hayırdır sen o spor salonundaki havalar falan "

"Pardon !?'

"He sen anlamadın galiba"

"Anlamadım gerizekalı ayrıca ne zamandan beri kızın oluyorum"

"Kes lan sesini"

Spor salonunda kavga eden kişilerdi onlar tabiki onlar kendilerine yediremeyip en tenha yerde kızı dövmeye çalışırlar ama sandıkları olmadı hepsine taş çıkartacak kadar iyi dövüşüyordu galiba iyi ders almıştı.

"Ee noldu beyler?"

"S-sen öldün kızım"

Derken yerdeki adama bir tekme daha attı

"Kızım değil adım var benim ,adım Naz memnun oldum ama siz pek olmamış gibisiniz e tabi sizde haklısınız böyle bir karşılaşma olmadı bir dahakine daha hararetli bir konuşma yaparız hadi görüşürüz"

Naz onlara el sallayarak arkasını dönüp gitti ve kendi kendine sırıttı çünkü başarmıştı çok çalışmıştı artık kimseye yem değildi avcı olmuş duruma gelmişti ve kimseye kendini ezdirmiyordu .

"Acaba çok mu belli ettim ya"
Diye kendi kendine konuşuyordu ve bir kafede oturup kahve içmek için sipariş verecekti ama birini görmüştü...

______________________________________

Benim hep birini görüp bölümü bitirmem halis mi PUAHAHHAHA olsun çok eğlenceli oluyor böyle bitirmek tabi benim açımdan neyse bayayayayya*-*

Ateşin Tutsağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin