Biraz egolu bir insan olduğumu biliyordum ama boraya çok ısınmıştım . Ama gene kendimi seçmenin en mantıklısı olduğunu düşünüyorum. Zaten Ateş'te bana güvendiği için beni yanına aldı ve artık birlikteydik. Evet yapacaktım Bora'yı öldürecektim . Ben bunları düşünürken Ateş seslendi .
"Efsun gel şu işi bitirelim."
"Geliyorum ."
Evet , Bora'yı öldürme vakti gelmişti.
Üst kata çıktım Ateş hazırlıklıydı sanırım onu bıçaklayacaktım."Git getir şu çocuğu."
"Belki de hata yapıyoruzdur "
"İşime karışma , ayrıca insan öldürmenin nesi hataymış ."
"Tabi senin için öyle ben ilk defa birini öldüreceğim . "
Hiç bir şey demedi ve ben tekrar aşağı kata indim ve Bora'yı çözdüm oda sınırlı bir sesle konuştu.
"Sana güvenmiştim sen iğrenç bir insansın Efsun."
"Özür dilerim ama benim hayatım iki saat önce tanıdığım bir insana ait olamaz yapmak zorundayım."
"Bide psikoloji okuyormuş "
Bu dediğinden sonra gözümden bir yaş aktı bunu umursamadan onu çözüp üst kata çıkardım.
"Ooo kimler gelmiş ölmeye hazır mısın."
Ses çıkmadı . Ateş onu sandalyeye bağladı ve bıçağı elime verdi .
"Ben yapmasam ."
"Yok öyle "
Bıçağı elime verdiği andan beri elim titriyordu. Gözümü kapatıp bıçağı taktım ve Bora 'nın acıyan sesi geldi .
Bundan sonra bıçağı bırakıp gittim .
Ateş'te birşey demedi anlayışlı olmasına sevinmiştim ama Ateş onun yarım kalan işini tamamladığından emindim ve o ölmüştü ama emin değildim bu yüzden üst kata çıktım .Gördüğüm manzara kanlar içindeydi.
Ve evin içinde bağıran sesim yankı yaptı . Ateş hemen kanlı elinle ağzımı kapattı.Arkadaşlar artık sınavlarım bitti ve daha çok atabileceğim ama haftasonlari daha aktif olacağım 6bolum yazdım suana kadar ne düşünüyorsunuz yorumlara yazinnn
<<<333333
Byyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Tutsağı
Horror"Sana dünyada cehennemi yaşatacağım" "Hah nasıl olucakmış o ?" Onun adı Ateş'di ben ise onun ateşinde yanmaya mahkum bir kibrit gibiydim....