Buluşma

39 3 3
                                    

  Sabah olmuştu ama saat çok gecikmişti bizim 15.00'da okulun orda olmamız lazımdı saat geçiyordu bile hemen yatağımdan fırlayıp hazırlanmaya başladım.

   Siyah geniş bir pantolon, siyah bir kazak ve siyah bir kaban giyip sadece fondöten ve gloss sürüp siyah botlarımıda giyip evden çıktım.

Yoldaydım ama karnım çok acıkmıştı okulu görüp koşarak oraya gittim o orda beni bekliyordu.

"Çok özür dilerim ne zamandır burdasın?"

"Yaklaşık yarım saattir pek bir şey değil " dedi imalı bir şekilde

"Çok özür dilerim dün gece hiç uyuyamadım şimdide çok açım bir şeyler yiyip mi konuşsak?"

Konuşmadı sadece yürüdü galiba kırıcı olmuştum ama sonuçta onu düşünüp uyudum onun yüzündendi.

"Ne yemek istersin Efsun pardon Naz?"

"Hamburger hiç fena olmaz"

"Spor yaptığını düşünüyordum ama olur bende yerim yürü"

Bana emir vermişti ve ben bundan nefret ederdim bunu biliyordu hemen olduğum yerde durdum tek başına yürüdüğünü fark ettiği an arkasını döndü aramızda neredeysen 1 metre vardı çok dalgındı bugün.

"Naz hamburger yemek ve karnımızı doyurmak için yürüyebilir misin?"

"Hmm olabilir böyle daha iyi"

Sinirliydim kendimi geliştirmeye çalıştığım zamanlar böyle bir huyum oluşmuştu ama bence bana çok büyük bir zararı olan bir huy değildi.

"İşte geldik"

"Sonundaa çok açım"

Dükkana koşarak girip hemen sipariş vermek istiyordum.

"Sen dur ben alıp geleyim"

Galiba hesabı kendi ödemek için böyle bir şey yapıyordu ama ona karşı çıkmayacaktım parayı kendisi ödesin ve bana sadece yemek yeme görevi kalsın.

"Tamam olur"

Dedim ve yüzü hiç beklemediği bir cümle duymuştu onunla inatlaşmaya gireceğimi sanıyordu. Elinde iki tepsiyide taşımaya çalışıyordu ama bu çocuk tam bir beceriksizdi hemen gidip yardım edip bir tepsiyi elinden aldım minnettar bir şekilde bana baktı bende gülümsedim.

"Afiyet olsun Burak kesene bereket;)"

"Ne demek afiyet olsun"

"Eh anlatayım o zaman artık "

"Sabırsızlıkla bekliyorum "

"Ben öldüm sanıyor şuan herkes sen dışında çünkü uzun bir zaman uzaklaşıp kendimi geliştirmek daha güçlü biri yapmaya çalıştım ve evet oldum artık eski ben yok adım bile farklı bu değişiklik bana çok yaradı baksana tarzım, duygularım, hayatım herşeyim değişti."

"Her şeyin değişmiş olabilir ama asla duyguların değişmiş olamaz eğer değişseydi anneni aratıp yaşadığına dair bir umut vermezdin bunu annen bana anlattı onunla bu süreçte çok konuştuk onu senin yolladığına adım gibi eminim duyguların aynı "

Yüzüm solmuştu içimi biliyordu onunla uzun zamandır tanışmıyorduk nasıl bu kadar iyiydi bu konuda

"Evet haklısın onu ben aradım ama eğer anneme bir şey söylersen bütün planımı bozmuş olacaksın ve bence bozma bu senin için iyi olmaz"

"Alla alla öylemiymiş ?"

"Evet öyle ve bu planda sende varsın ailemi ve istersen senide alıp bu beni rahat bırakmayan katilden kurtulacağız anlaşıldı mı?"

"Neden benimle yurt dışına kaçmak istiyorsun "

"Geçmişte bir çocuk vardı benim için öldü o katil yüzünden çünkü o beni seviyordu. Sende beni seviyorsun ve senide öldürmesin diye "

Kızardım oda kızardı karşılıklı kızardık.

"Peki "

Yemeğimizi yiyip kalktık ve planı daha detaylı konuştuk eve doğru yürürken anılarım depreşti çünkü onu gördüm.

______________________________________

Heloooo isim vardı ama yarına atcam diye bişe paylaştım hemen iki dkda yaptım gene birini görme gene bölümü bitirmemm jsmalakjamsjsjsbsns bayayyayyaya

Ateşin Tutsağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin