Yeni bir başlangıç

49 5 3
                                    

Mutfakta su içtikten sonra hemen yatağıma geri döndüm çünkü hem hava çok soğuk hemde uykum vardı.
Bir daha kabus görmemek için uzun süre uyumadım çünkü hayatımda çok nadir kabus görürdüm. Ama artık okula girmek istiyordum derslerinden yeterince geri kalmıştım ve hayat gerçekten böyle çok sıkıcıydı.Bunu anneme söylemeye karar verdim .

"Anne ben okuluma devam etmek istiyorum"

"Şuan mi e kızım yeni onca badire atlattın emin misin?"

"Eminim anne hadi yarın benim için yepyeni bir hayat başlıyor ."

"Sonunda kızım normal şeyler yapacak bunu baban duyunca çok sevinecek"

Anneme gülümsedikten sonra yarın olacakları düşünmeye başladım. Okulu pek sevmezdim pek arkadaşım yoktu sevilirdim ama hepsi sahteydi sonuçta bir insana gerçekten güvenmek her insanın kolayca yapabileceği bir şey değildir eğer kolayca gerçekten güveniyorsa onu hiç bir arkadaşı arkasından bıçaklamamıştır.

Sabah olmuştu bende mutluydum okul kıyafetim oldukça bol olmuştu çünkü uzun zamandır yemek yemiyorum epey zayıftım ama okuldakilere tek tek açıklama yapmam gerekecek diye moralim bozuktu.

Rutinlerimi hallettikten sonra okul yoluna doğru gittim ve okulun bahçesindeydim . Okula girdim herkes bana bakıyor gibi hissediyordum ama aslında kimsenin umurunda değildim hayatım boyunca hep böyle düşünmüştüm farkına varmak yeni aklıma gelmişti artık gerçekten güçlü biriydim yaşadıklarım beni çok güçlü biri yapmıştı.

______________________________________ helloooo herkese merhaba napionuz şak şak şak wuaaa kendimi sorumlu hissettim ve bölüm attimm artık her cuma ve haftasonu bölüm atmaya caliscam çünkü ben lgs öğrencisiyim(aşırı çalışiom sanki) neyse iyi okumalarrrr;) *-*

Ateşin Tutsağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin