En kötü telefon çağrısı

44 3 13
                                    

Evet onu gördüm Ateşti bu emindim hemen hızla onun yanına gittim ama sonra o beni görmeden durdum böyle olursa başıma bir şey gelebilirdi yavaşça geri döndüm hemen Burağı aradım ve fısıldayarak konuştum.

"Hemen az önceki yere gel çok acil canım yanıyor"

"Ne noldu Efsun!"

Telefonu kapattım endişelenip hemen gelmesi için böyle bir yalan söylemiştim ve çok kısa zamanda yanımdaydı Ateşin bizi görmemesi için onu kendime doğru çektim ve hemen fısıldadım

"Onu takip edeceğiz Ateş bu "

"Tamam ama neden"

"Çünkü o Ateş ,Burak bir nedeni olabilir mi sence?"

"İyi anladım "

O ilerledikçe bizde ilerliyorduk ama dağlık bir yere gidiyorduk pek anlayamadım.

Bir arabanın önünde durdu ve Burağa doğru fısıldadım

"Sen artık git tek bir itiraz bile istemiyorum hemen git ve geri gelme"

"Sakın " diye ekledim

"Ef-"

"Kes sesini git buradan hemen"

"Dikkat et tamam mı lütfen "

Başımı salladım ve oda içi rahat etmesede gitti Ateş arabaya girdi ama araba hareket etmedi bir gariplik hissediyordum sonra yüzümde bir el hissettim..

"Uzun zaman oldu Efsun pardon Naz mı demeliydim?"

Derken bayıldım...

Gözüm yavaş yavaş açılıyordu bir odada sandalyeye bağlıydım oda gayet şık bir odaydı büyük çift kişilik bir yatak, dolap , yemek masası ve odadan daha büyük bir televizyon ama bunun televizyondan daha farklı bir işleve sahip olduğuna adım kadar emindim çünkü eski evindede böyle bir şey vardı.

Kapı açıldı.

"Ooo uyanmışız"

Ağzımda bağlıydı maalesef konuşamıyordum yoksa ona çok güzel haddini bildirirdim.

"Ha anladım konuşamıyorsun olsun sorun yok gözler yalan söylemez ben anlayabiliyorum ne demek istediğini beni çok sevdiğini söylüyorsun değil mi" büyük bir kahkaha atarken ben sadece bakıyordum tepkim yoktu senelerce aylarca daha güçlü biri olmak için çalıştım ama arkamdan gelip bayılttı beni bu çok içimi acıtıyordu.

Ağzımı ve elimi açtı ve bana yemek bırakıp gittiğinde biraz rahatlamıştım ama yemekten önce buralarda Burağı arayabileceğim bir şey bulmam lazımdı.

Onlarca çekmece karıştırdım ama yoktu bazanın altına bakıp baz geçecektim bazayı kaldırdım ve biraz karıştırdım bir telefon buldum hemen açtım ama şifre istiyordu..

Telefonu bulmam bile bir şanstı kendimi sevinçten tokatlıyordum şimdi şifreyi bulmam lazımdı ama sanırım aptala dönmüştüm acil aramadan aramak gelmedi aklıma hemen girip numarasını yazdım ve aradım ama yan odadan ses geliyordu telefon çalma sesi ve ben Burağı arıyordum ne oluyordu...

______________________________________

Ben hayatımda böyle ters köşe yapmadım... Olsun nasıl buldunizzzzz bölüm atmazsam lulum olcekmis o yüzden atmak zorunda kaldım 600 okunmamiz kutlu olsunnnn

Ateşin Tutsağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin