Bora ölmüştü bunu bana Ateş söyledi .
"Ölmüş , aferim yeni katil öğreniyorsun . "
"SUS ."
Diye bağırdım evin içinde sesim yankı yaptı. Bora'nın ağzından kanlar akıyordu. Hemen aşağı kata inip tuvalete kilitledim kendimi elimi milyonlarca kez yıkadım kendi kendime konuşuyordum bağırarak."Çık çık elimden çık nalet kan çık"
Ateş kapıya vuruyordu ama bu umrumda değildi kan elimden çıkmaya başlamıştı ama üstümde kan olmuştu Bora'nın kanı benim üzerimdeydi korkuyordum ya beni hapise atarlarsa aklımdan milyon tane düşünce geçti ve Ateş bir şey söyledi onunla kapıyı açmam bir oldu .
"Bak onu sen öldürmedin çünkü o ölmedi hala nefes alıyor hadi gel onu hastaneye yetiştirelim hadi çabuk aç kapıyı. "
Kapıyı hemen açtım ve açtığım gibi beni kendine çekip beni bir odaya kitledi . Biraz sonra tekrar geldi sanırım elinde bir silah vardı ve dişlerini sıkarak konuşmaya başladı."Ayağa kalk çabuk bir kere söyleyeceğim. "
"Tamam . " Diye fısıldadım
"Şimdi üst kata çıkıyoruz Bora'yı bir yere atıp geri geliyoruz."
"İstemiyorum . "
"Fikrini sormadım . Hazırlan ."
"Tamam . " Diye fısıldadım tekrar yapabilecek bir şeyim yoktu silahla beni vurmasını istemezdim .
Bir akarsunun olduğu yere geldik . Ölü halde yatan Bora'yı bagajdan çıkardı ve ,
"Tut "dedi
Tuttum . Ve onu kaldırıp suya attık bacaklarım titriyordu ve çok korkuyordum . Biz çabucak arabaya binmeye çalışırken bir karaltı bize doğru yaklaşıyordu .
Ateş hemen beni arkasına aldı ve sonunda dualarım kabul oldu diye fısıldadım içimden .
-----------------------------------------------------------
Arkislerr yeni bölüm attim bir sonraki bölümde sizce karaltida kim çıkacak nasıl gidiyor yoruma yazın bende ona göre bölüm atimm .
Byyy
<<<<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Tutsağı
Horror"Sana dünyada cehennemi yaşatacağım" "Hah nasıl olucakmış o ?" Onun adı Ateş'di ben ise onun ateşinde yanmaya mahkum bir kibrit gibiydim....