Mark ve Alina kurtlarla birlikte Elf kalesine döndüklerinde ilk işleri gidip Fingolfin ile konuşmak oldu. Fingolfin ise elfleri toplamayı ve bir toplantı yapmayı teklif etti. Aradan geçen 1 saatin ardından bütün Elfler Alina'nın karşısında ki yerlerini aldılar. Alina suçlu konumunda ortada dururken Mark'da eşini bırakmadan çok yakınında duruyordu. Elfler herhangi bir durumda kurtların kavga çıkartmaması için onları içeri almamışlardı. Salonda kurt denebilecek sadece 4 kişi vardı. Gabor, Estera, Alina ve Mark.
Fingolfin Alina'ya uzun uzun baktı. Tam Fingolfin konuşacaktı ki Mark'ın ufak hırlaması duyuldu.
"Gözlerini indir Fingolfin."
Alina Mark'a kısa bir süre bakıp geri Fingolfin'e döndü. Fingolfin ise kısaca gülümseyip konuşmaya başladı.
"Galadriel'in külleri yakıldı ve inciye dönüştürüldü. Celeborn ise yaklaşık 4 saattir incilerini okuyor ve eğer yanlış bilmiyorsam işi bitmek üzere."
Alina hafifçe kafasını salladı.
"Desene kimin öldürdüğü ortaya çıkacak?"
Fingolfin hafifçe kafasını salladı.
"Umarım Luna."
Alina derin bir nefes aldı ve Mark'a baktı. Mark sabahtan beri eşinden gözlerini ayırmazken Alina'nın ona bakmasıyla hızlı ama ağır adımlarla ona ilerledi. Yanına gelince belini tuttu ve elini karnına doğru götürdü. Herkesin onlara baktığını bildiği halde etrafa kısa bir göz gezdirip eşiyle ilgilenmeye devam etti.
Aradan geçen 1 saatin sonunda Alina yükünü biraz daha Mark'a verdi. Mark ise hiç şikayetçi olmadan eşinin ondan destek alması için kendini ona sunmaktan vazgeçmedi. Sonunda toplantı salonunun geniş kapıları iki yana aralandı ve Celeborn içeri girdi. Bakışları kısa bir süre Alina'ya değdikten sonra Alina ve Mark'ın biraz önünde kalan yere geçti. Ellerini ortada üçgen şekilde birleştirdi ve iki yana doğru açtı ortaya Galadriel'in kütüphane de olduğu görüntüler yayıldı. Galadriel'in gözünden akan sahneleri bir bir izlediler. Sonunda Galadriel'in yanında bir kadın belirdi herkes pür dikkat olanları izlerken kadının gözlerinin sarıdan kırmızı dönüşünü dahi bir bir izlediler. Alina kadını çatık kaşlarıyla izledi. Mark'da ki yükünü azaltarak hafifçe doğruldu. Mark merakla Alina'ya bakarken Alina kadını daha dikkatli inceledi.
Gözlerini kapattı ve kadının bedenini oluşturdu. Ellerinden siyah ve beyaz sisler çıkarken gözleri hala kapalıydı. Herkes Luna'ya merakla bakıyordu. Alina gözlerini açtığında ellerini hafifçe öne itti ve kadının bedeninin oluşmasını sağladı. Kadının bedeni çok hızlı bir şekilde oluşurken Celeborn'da kadının görüntüsünün olduğu yerleri görüntüyle birleştirdi. Etrafta ki bütün Elfler Alina'nın önünde ki yaratığa uzun uzun baktı.
Obsidyenden dikenli zırhı vücudunu tehlikeli gösteriyordu. Kafasında ki sivri yine obsidyen olan çıkıntılar ve tırnakları bir domuzun derisini bile tek hamlede parçalayabilecek kadar sivriydi. Alina ufak bir el hareketiyle kadının gözlerini açmasını sağladı. Kadın cansız bir şekilde kırmızı gözleriyle etrafı taradı. Curuffin hızlıca ayaklandı."Katili canlandırdı!"
Alina göz devirdi, Celeborn ise hafifçe kıkırdadı. Mark hafifçe tıslar gibi bir ses çıkardı. Alina, Curufin'in etrafı kışkırtmasını istemediği için elini sağa doğru savurdu kadının görüntüsü dağılırken bir kaç şaşkın nida ortalığı ele aldı. Celeborn Fingolfin'e döndü;
"Gördüğünüz gibi bunu Luna yapmadı!"
Herkes onaylarken Alina boğazını temizledi.
"Bu kadın karabüyücü, ve karabüyüyü şuan kullanabilen tek bir ırk var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amestec; Büyülü Mühür
WerewolfYaşadığı döneme göre sıradan genlere sahip olan bir melezin geyik avlarken Alfalar'ın Alfası ile mühürlendiğine inanır mısınız? Peki ya dönüştükten sonra başına gelenler? Önce Luna ilan edilip daha sonra kendine sürü bulması, bir Alfa'ya ruhunun bi...