Fingolfin'in emriyle hala fingolfin'in emri altında olanlar Alina'yı hedef alarak saldırdı, ve ne olduysa o anda oldu. Etrafa Kara büyücüyle ortak olan yaratıklar ve soluk benizliler döküldü. Havada ölüm kuşları cirit atarken yere dalıyor ve her seferinde bir büyücü cadı yada Elf avlıyorlardı. Kurtlar ise çoktan saldıran Elflerin çoğunu öldürmüştü kalanlar ise Alina'nın emrine girmiş önünde diz çökmüşlerdi. Elf kardeşler Alina'nın emirlerinü beklerken, Alina etrafına endişe ile baktı ve Elflere döndü.
"OKLARINIZI HAZIRLAYIN!"
Bütün elferin okları hazırlarken Alina gözlerini oklarda gezdirdi.
"Ölüm kuşlarını hedef alın."
Ölüm kuşlarını tek bir şekilde öldürebilirlerdi bu da ateşle. Alina gülümsedi elini oklara doğrulttu
"Flacără"
(Alev)Ölüm kuşlarının acı çığlığı boş alanda yankılanırken artık savaş bütünlüğü sağlanmıştı. Mark ve Alina birbirinden ayrılmadan savaşıyorlardı. Alina'nın gözleri farklı bir rengi bulmuşken elini savurdu ve soluk benizlilerin bedenlerinin parçalara ayrılmasını sağladı. Yer altında ise Grate'in öncülüğünde ki askerler Alina'nın emrini bekliyorlardı. Alina ise ortalığın daha fazla kızışmasını bekliyordu. Elinde ki büyüyü ileride ki karabüyücüye savururken beklenen hamle gerçekleşti. Kikloplar Karabüyücülerin gökyüzüne açtığı deliklerden aşağı atlamaya başladılar. Yere indiklerinde yeri titretirken Alina'nın gözleri parladı. Etrafına dağılan sisler Grate'in yanına ulaşırken bir yandan da önüne çıkan canlıları zehirliyordu. Grate mesajı alır almaz gün yüzüne çıkmaları için emir verdi. Alina ise daha mesajın ulaştığını bilmediği için odağını kaybetmedi. Dikkatini bozan ise Fingolfin tarafından sağ koluna atılan ok oldu. Alina koluna kısa bir süre baktı. Derisinin etrafı sararırken Alina sinirle oku bedeninden ayırdı. Zehir vücuduna dağılıyordu o da farkındaydı ama bu kadar kısa sürede düşmeyecek kadar hırslıydı.
Alina'nın içinde ki kurdu zehri bedeninde yok ederken Alina büyülerini Fingolfin'e yönlendirdi.
"Unghi"
(Acı)Fingolfin iki büklüm olurken Alina keyifle gülümsedi. Mark'ın yanından havalanarak yükseldi. Aslında çoklu büyü yapabilirdi ama yapmıyordu çünkü çoklu büyünün kendi ailesine de zarar vereceğini biliyordu. Havaya yükselmesiyle etrafa göz attı. Sıkışan bütün ailesini kurtarmaya çalıştı. Üzerinde 2 tane kiklop olan kurdun yanına gitti. Elini kiklobun üzerine doğrulttuğunda kiklobu bir el sardı ve havaya kaldırıp yere fırlattı. Kiklobun pençeli eli kendi karnına girerken Alina keyifle gülümsedi.
Sağ kolunda akan kanlar yeri boylarken kikloplar kanın kokusuna Alina'nın alt kısmına koşmaya başladılar. Kikloplar Mark'ın üzerine üzerine gelirken Mark artık kontrolü bırakmıştı. Sadece kurdu hareket ediyordu. Alina ise Mark'ın güvende olduğunu düşünüp saldırıya devam etti. Büyüsü kullandıkça Alina'nın bedenini yoruyordu. Alina bunun farkında olsa da devam etti. Artık onu yukarda taşımayan büyüsü aşağı düşmesine neden olurken Alina ellerine kayışlara taktığı hançerleri aldı. 3 kiklobun arasında duruyordu. Kikloplar aynı anda Alina'ya saldırdı. Alina önünde ki kiklobun koluna hançeri geçirerek koluna tutundu. Kiklobun omuzunun üzerine çıkarak diğerlerinin kikloba saldırmasıydı. Öyle de oldu. Alina kikloplarla uğraşırken Grate bütün askerleri gün yüzüne çıkartmıştı. Askerler soluk benizlileri bir bir yok ederken soluk benizliler hiç askerleri eksilmemiş gibi daha çok geliyorlardı.
Grate'in gözü ilerde ki kara büyücülere takıldı. 3 tane karabüyücü vardı birinin diğerlerinden farkı soluk benizlilere olan benzerliğiydi. Grate iç güdüsel olarak bütün gücünü açığa çıkardı. Birden etrafa yayılan güç dalgası bir çok kişinin dikkatini çekerken Timea'da güç dalgasını hissederek kendi gücünü serbest bıraktı. Ruh formunda ki bir büyücü ve bir cadı bütün ihtişamıyla savaş alanında ilerlemeye başladılar. Tek hedefleri vardı o da sağ tarafta ki soluk benizli karabüyücü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amestec; Büyülü Mühür
LobisomemYaşadığı döneme göre sıradan genlere sahip olan bir melezin geyik avlarken Alfalar'ın Alfası ile mühürlendiğine inanır mısınız? Peki ya dönüştükten sonra başına gelenler? Önce Luna ilan edilip daha sonra kendine sürü bulması, bir Alfa'ya ruhunun bi...