Başımda hissettiğim yumuşak el ile gözlerimi açtım. Başımda dikilen bir kadın vardı. Sim siyah saçları ve laciverte kayan gözleri vardı.
"İyi misin Alina?"
Kafamı sallayıp dirseklerimin üzerinde doğruldum.
"Siz kimsiniz? Neredeyim ben?"
"Güvendesin kızım merak etme."
Gözlerim şaşkınlıkla açıldı ve oturur pozisyona geçtim.
"Kızım derken?"
Kafasını salladı.
"Evet kızımsın."
Gözlerim biraz daha açılırsa yuvalarından çıkacaktı. Kadının görüntüsü silindi ve karşımda bir yansıma belirdi. Bir kadın birde kız çocuğu vardı. Yansımada ki kadın daha demin benimle konuşan kadındı. Kız çocuğuyla oynuyor ve eğleniyordu. Seslerini duyamıyordum ama mutlu olmuştum. Birden kapı açıldı ve içeri görevli biri geldi. İşte o zaman sesleri duymaya başladım.
"Efendim Kral sizi çağırıyor."
Kadın kıza baktı.
"Gidelim annecim baba bizi çağırıyormuş."
Kızı kucakladı ve görevliyle ilerlemeye başladı. Kadının peşinden 15-20 tane asker takip ediyordu. Geniş bir kapının önünde durdular. Hizmetli kenara geçip kapıyı ittirdi. Kadın ve kız çocuğu içeri girdi. Adam yaklaştı adam kalkıp kadının beline elini doladı ve alnını öptü kız çocuğuna uzanıp yanağını sevdi.
"Kızımıza saldıranı buldum Alyssa."
Kadının gözleri birden alev aldı.
"Nerede?"
Görevliler içeri bir adam getirdi. İri vücuduna bakılırsa kurttu. Omuzlarından tutup yere bastırdılar. Adam itiraz etmeden diz çöktü. Başını yerden kaldırmadı. Buna yeltendiğinde ise görevliler bunu engelledi.
"Söyle, kızıma neden saldırdın?"
Kralın konuşmasıyla kurt titredi. Ona doğruyu söylemesi için büyü yapıyorlardı. Benimle konuşan kadın oturduğu tahtdan kalktı ve gayet asil bir şekilde merdivenleri indi. Gözleri bembeyaz oldu.
"Sana söyle dedik!"
Adam boğazını tuttu. Kral olduğunu düşündüğüm kişi ayaklandı. Onunda gözleri simsiyahtı. Elini kurda doğru uzattı elini savururken büyüyü bağırdı.
"Arată-ne ce ne este ascuns."
(Bizden gizleneni bize göster.)Adamın üzerinde bir bulut toplandı. Anında şekli değişti ten rengi beyazladı ve gözleri kızıla boyandı. Vücudu küçüldü ve sarı saçları simsiyah oldu. Kral yüzünde memnun bir gülümseme edindi.
"Neden prensese saldırdım soluk benizli?"
Adam iğrenerek Krala baktı. Kral ağır adımlarla Kraliçenin yanına ilerledi. Elini tuttu. Kraliçe -yani benimle konuşan kadın- yerinden kıpırdamadı ve dik dik önlerinde giz çöken adama baktı. Soluk benizli yaratık sonunda gülümsedi ve konuşmaya başladı.
"Sizcede sadece sizin melezinizin yaşamadı tuhaf değil mi Kral Andreas?
'Andreas ve Alyssa bu isimler nedense yüzümde bir gülümsemesini neden oluyor.'
Kralın gözleri adamın dediğiyle tekrar siyaha büründü.
"Onu büyüyle canlı tuttuğumuz biliyorsun soluk benizli."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amestec; Büyülü Mühür
Manusia SerigalaYaşadığı döneme göre sıradan genlere sahip olan bir melezin geyik avlarken Alfalar'ın Alfası ile mühürlendiğine inanır mısınız? Peki ya dönüştükten sonra başına gelenler? Önce Luna ilan edilip daha sonra kendine sürü bulması, bir Alfa'ya ruhunun bi...