Bölüm 50: 'Kuzen'

1.4K 108 16
                                    

Mark ve Alina Elf lerin hainlik edeceğini anladıklarında savaşta çok fazla dostları olmadığını farkettiler. Grate ve Timea'ya büyücü ve cadıları 12 saat içinde toplamalarını emrettiler şuan da Celeborn'un odasındalardı.

"Neden geldiğinizi iyice merak etmeye başlıyorum Luna."

Alina gözlerini Celeborn'un yüzünde gezdirdi. Ayağa kalktı ve ellerini iki yana açarak odayı ses geçirmez hale getirdi.

"Bak Celeborn... "

Alina derin nefes bıraktı.

"Savaşın yakın olduğunu biliyoruz."

Celeborn kafasını salladı.

"Evet oldukça yakın Luna ama ne demek istediğinizi anlamadım."

Alina boğazını temizledi.

"Bana bir bilgi geldi. Elflerin bize ihanet edeceğine dair. Bu yüz-"

"Size Elflerin planını anlatmamı mı istiyorsunuz?"

Alina bir süre duraksadı.

"Irkına sadık olduğunu biliyorum ama-"

"Sorun yok luna Elflerin yıllar önce neler yaptığını biliyorum ve sizin tarafınızda olacağımdan emin olabilirsiniz."

Alina yüzünde kocaman gülümsemeyle Celeborn'a baktı. Celeborn'da  aynı gülümsemeyle karşılık verdi.

"Madem bazı şeyleri söyleyecek kadar güveniyorsunuz bana bende size bir şey söylemek istiyorum."

Alina kafasıyla onayladığında Celeborn boğazını temizledi. Ayağa kalktı ve Alina'nın karşısında durdu.

"Size daha doğrusu sana, Luna değilde kuzenim olarak hitap etmekten onur duyarım."

Alina bir süre ifadesizce Celeborn'a baktı ve boğazını temizledi.

"Annemin veya babamın kardeşi olmadığını zanendiyordum."

Celeborn gülümsedi.

"Babanın yani dayımın bir kız kardeşi vardı, yani annem Anabel. Fingolfin'in oyunlarından önce babama yani bir elfe aşık olmuştu ve kısa süreli birliktelikleri oldu. Annem babamdan hamile olduğunu sakladı ve bana da büyücü genlerimi kesinlikle birine anlatmamı söyledi."

Celeborn hafifçe gülümsedi ve elini Alina'ya uzattı.

"Yıllar önce annemden bir kuzenim olduğunu öğrenmiştim ama bütün büyücü ve cadılar seni öldü olarak biliyordu."

Alina hafifçe gülümserken yutkundu. Dünyada kan bağının olduğu bir canlının olması onu mutlu etmişti. Gözleri dolduğunda Celeborn gülümsedi.

"Senin ölmediğini düşünüp yıllarca aradım ama-"

Alina Celeborn'un lafını bitirmesine izin vermeden boynuna sarıldı. Celeborn'da Alina'ya sarılarak karşılık verdi. Birbirlerinden ayrıldıklarında Alina boğazını temizledi.

"Demek geldiğimden beri o yüzden iyi davranıyordun! Bende beni sevdiğini düşünmüştüm."

Alina'nın bu dediğiyle Celeborn kısa bir kahkaha attı.

"Eğer seni sevmeseydim kuzenim olduğunu söylemezdim."

Alina genişçe gülümsedi ve daha sıkı sarıldı. Sarılmayı bıraktılar ve saçma sapan şeylerden sohbet ettiler. Alina'nın ise aklına bir şey takılmıştı.

"Celeborn?"

Alina'nın sorgularca konuşmasıyla Celeborn kaşlarını çattı.

"Evet?"

Amestec; Büyülü MühürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin