Jeon Jungkook.

14 2 1
                                    

Bandaj.

Bandaj.

Bandajlar.

Vücudum bu şey etrafında dönüyordu.

Bu bandajlarla sarmalandığım zaman kendimi tuhaf bir şekilde balerin gibi hissediyordum.

Göğsündeki bandaj dışında çıplak olan, güzelce dans eden bir balerin.

İsmi olmayan bir balerin.

İsmi bilinmeyen bir balerin.

Keşfedilmeyi bekleyemeyen bir balerin.

Umurunda olan şey, yalnızca dans etmek.

Çıplak dahi rahatsız edemez onu. Kendini buna adamış zira.

O bandajlar sökülene kadar dans etmeye adamış kendisini.

_____

Elimi yavaşça cips paketine sokmuş, Jimin'in ağlama sesleri eşliğinde birkaç tane cips yakalamıştım paketten.

"Sikeyim, Jimin daha ne kadar ağlayacaksın?" Diye sordu Yoongi bıkmış bir sesle.

Eh, haklıydı.

"A-Ama Baji-san...!"

"Keşke My hero academia falan izleseydik." Dedim, cipsleri ağzıma tıkmadan önce.

"H-Her şeye ağlamıyorum tamam mı!? Ölürken gülen kişiler benim zayıf noktam." Dediğinde kesinlikle hiçbirimiz buna inanmamıştık. Jimin ile tanıştığım zamandan bu yana ne zaman bir film, dizi ya da anime izlesek kesinlikle sonu bu konuşmaya geliyordu.

"Onu bunu bırakın da... Baji ile Chifuyu'yu shipledim." Dedi Jeongguk olaydan tamamen bağımsız olarak. Bir şekilde birinci sezonu bitirdik, Jimin'in daha fazla ağlamaması için animeyi kapattığımızda çoktan akşam olmuştu. Evet, bayağıdır Jeongguk'un evinde anime izliyorduk. Dışarıya çıkmaktan bin kat daha iyi bir eylem olduğu aşikardı.

"Bu gece burada kalın istersiniz." Dedi Jeongguk, banyodan çıkarken.

"İyi fikir." Dedi Jimin esnerken. Sesi oldukça garip çıkmıştı esnediğinden. Yoongi de kabul edince bakışlar bana dönmüştü.

"Kal lütfen." Dedi Jeongguk tebessüm ederek.

"Kalayım o zaman." Dediğimde Jimin 'yaşasın!' diye bağırmış, Yoongi'nin sırtına vurup 'bağırma!' diye kızmasına (bağırmasına) neden olmuştu.

"Bana bağırma deyip kendine bağırıyorsun!" Dedi Jimin kızgın bir şekilde.

Yoongi bir şey dememiş, kendini Jeongguk'un yatağına atmıştı.

"Uyuma işini nasıl yapacağız peki?" Diye sordu Jimin yatağa oturarak.

"Ben Taehyung ile uyuyayım. Siz de birlikte uyuyun. Misafir odası var, iki tane yatak var. Sizin için daha iyi olur. Biz Taehyung ile birlikte uyumaya alışığız zaten."

"Çocukluk arkadaşı olmak da farklı bir güzel olmalı." Dedi Jimin büyülenmiş bir şekilde.

"O benim arkadaşım değil." Dedi Jeongguk uyarır bir şekilde.

Şaşkınca Jeongguk'a baktım. Kesinlikle yapıkları ile dedikleri bir değildi.

"Ailem." Dedi Jeongguk sessiz bir şekilde. Ardından havluyla saçlarını karıştırdı ve yatağa Jimin'in yanına oturdu.

Ben hala pencere kenarındaydım. Burada durmayı küçüklükten beri severdim.

"Uyuyalım o halde, geç oldu. İyi uykular, rüyanızda Baji'nin ölümü görüp ağlayın." Diyerek Yoongi yatakta doğrulurken, Jimin'de bize iyi uykular dileyerek kalkmış, Yoongi'nin peşinden gitmişti.

vincent | taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin