3 - Alfa Shane

717 24 0
                                    

Lia zrovna vychází z toalet, když v tom se otevřou dveře od kanceláře učitelů a z nich vyjde její strýček.

"Strýčku. Strýčku. Martin mě tahal za vlasy. Moc to bolelo a ještě se mi smál." postěžuje si mladá vlčice a Shane si vezme dívku do svého náručí.

Zadívá se do jejích výjimečných očí a jednou rukou jí pohladí po jejich barevných vláskách.

"Neboj se, zlatíčko, už tě tahat za vlásky nebude. O to jsem se už postaral, holčičko moje." znovu jí pohladí a dveře kanceláře se znovu otevřou. Nevyjde z nich nikdo jiný, než vlkodlak, který tohle oznámil svému Alfovi.

Axel Baker se zarazí a pak dojde až ke svému Alfovi. "Moc mě to mrzí Alfo. Nevěděl jsem, že ten mladý vlkodlak nic neví. Rodiče ho měli informovat." řekne s pokorou v hlase a mladičkou vlčici také pohladí po jejich barevných vláskách.

"Teď už to bude dobré, Lio. Martin už ti ubližovat nebude." dodá ještě a Alfa Shane se zamračí. Ještě ho stále nepřešla zlost na toho mladého uličníka a jeho rodiče.

"Axeli, beru dnes neteř domů a do konce týdne již nepřijde. Doufám, že to do té doby Alfa Hugh vyřeší." černovlasý vlkodlak jen přikývne a jeho Alfa i s Liou opustí chodbu, která vede až ke dveřím, které vedou ven ze školky.

Shane i s Liou dojde k autu, kde na něj čeká vlkodlak, který ho sem dovezl a také odveze domů. Napřed má, ale v plánu zajet do cukrárny, kde své neteří koupí ten největší dort, jaký tam budou mít.

Posadí se i s neteří do auta a vlkodlak za nimi zavře dveře a vydá se na své místo řidiče. Jakmile nastartuje, podívá se do zpětného zrcátka a čeká na instrukce.

"Do nejbližší cukrárny." řekne jenom a on přikývne. Nemusí mu nikdo říkat, že nejbližší cukrárna je jen dva bloky dál a ještě k tomu dívenky oblíbená.

Michael a Harmony Bennettovi netrpělivě čekají na svého Alfu v obýváku. Když odcházel, značně rozladěn, z domu, neřekl jediného slova.

Vytušili však, že se muselo stát něco ve školce a proto tam jel jejich Alfa osobně. Chtěl to vyřídit podle sebe.

"Harmony, klid." řekne jí Michael, protože se dál nemůže koukat na to, jak si jeho družka pomalu okusuje nehty z toho, jak je nervózní z celé této situace.

Sám na tom není lépe, ale nemůžou se tu sesypat oba dva. Jak by to pak vypadalo, když by se vrátil Alfa a našel je tu oba na pohovce v tomhle stavu? To by přeci nešlo.

"Harmony." zkusí to znovu, ale jeho družka jako kdyby ho ani nevnímala. Stále si něco mumlá pro sebe a dívá se do zdi.

"Bohyně, pomoz mi." začne, ale pak jako kdyby mu došla slova.

Blondýnku z jejího urputného přemýšlení o její dceři, vyruší až zazvonění telefonu. Konečně se plně probere a rozhlédne se kolem sebe až svým zrakem spočine na svém druhovi, který se na ní dívá.

"To zvoní tvůj." řekne tahle tři pouhá slova a ona okamžitě vezme telefon z konferenčního stolku a podívá se na jméno volajícího.

Alfa Shane.

Oddychne si. Zvedne hovor a přiloží si telefon k uchu. Chvíli poslouchá a sama pro sebe si jen přikyvuje, jako kdyby jí mohl vidět.

"Dobře." odpoví mu a pak telefon položí zpět.

Michael nic neříká. Moc dobře slyšel, co jí jeho strýc řekl.

"Jedou do cukrárny a pak se ještě staví v nějakém obchodě." řekne mu jeho družka a vůbec jí nedošlo, že i on je vlkodlak a tudíž rozhovor s Alfou slyšel.

"A nezmínil se, co se vlastně stalo ve školce?" zeptá se, aby řeč nestála. Stále svojí družku miluje, ale teď je přednější dcera, která je tak jiná, než ostatní děti a oni dva jí musí chránit za každou cenu.

"Ne. Řekl, že nám to poví až se vrátí a také to, že to vyřešil." odpoví a ještě stále jí nedochází, že se s ní snaží komunikovat, i když všechno slyšel. Všechno.

Alfovo auto zastaví před cukrárnou a vlkodlak se chystá jít svému Alfovi otevřít dveře, ale ten ho jen chytne za rameno a sám si nakonec otevře dveře a i se svou neteří vystoupí z auta.

"Počkej tady a nikam nejezdi." řekne Alfa, zavře dveře od auta a společně s dívenkou se vydá přes chodník do dívčiny oblíbené cukrárny.

Sotva se ozve zvonek nade dveřmi, vřítí se za pokladnu mladá dívka, která je tu dnes brigádně.

"Zdravím." pozdraví Alfa Shane dívku s úsměvem a ta mu jak pozdrav, tak i úsměv oplatí.

Aʟᴘʜᴀ's sᴏᴜʟ ᴍᴀᴛᴇ [CZ] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat