Půl roku trvalo, než byly všechny domy postaveny. Nejdéle však trval smečkový dům. Jinak ostatní byly postaveny do tří až čtyř měsíců.
Konečně se všichni vlkodlaci hromadné stěhují do svých nových obydlí a nikdo z nich si nestěžuje. Pouze jeden vlkodlak, který má však v plánu ještě něco jiného, než stěhování na nové místo a do nového domu.
Všichni ještě, podle něj, uvidí, co se v něm skrývá a koho si to vlastně hřejí na prsou.
Lia se svým věrným přítelem Victorem, právě prochází smečkový dům, do kterého se přestěhovali již včera, aby se dnes nemuseli srážet s ostatními vlky, kteří se dnešní den stěhují.
"Je dobře, že tu s námi zůstaneš. Nerada bych o tebe přišla, jako o přítele." řekne Luna a usměje se.
Victor, její Beta, kterému nakonec post zůstal a dělí se o něj ještě s Joelem, se podívá na svojí Lunu. "Nikdy bych nikam neodešel. Slíbil jsem tvému strýci, že ti vždy zůstanu na blízku a budu ti pomáhat." řekne a zadívá se do její tváře. Najde v jejich barevných očí úlevu a i na jejím obličeji se odráží.
"Jsi jako můj starší bratr. To si pamatuj. Vždycky pro mě budeš něco víc, než pouhý člen smečky." poví mu a myslí to vážně. Byl, je a vždycky bude, něčím víc, než pouhým přítelem a nebo jejím Betou.
"Vždyť ty jsi, moje sestra." řekne a obejme jí. To jí zahřeje u srdce, když v tom ucítí Lia kopnutí a trochu se napne, ale po malé chvíli její napětí povolí.
"Zase kope?" zeptá se černovlásek, který si již na toho malého a nedočkavého fotbalistu těší.
Lia se odtáhne jako první a rozhlédne se kolem sebe, jestli náhodou někde neuvidí Sonnyho.
*Sun?* promluví na svou vlčici, protože v poslední době má problém s tím, aby vlastního druhá vycítila a dokonce i členy smečky a v tuhle chvíli se jí to právě stalo.
*Není tady, přes naše pouto bych to poznala.* odpoví a dal si hledí svého. Do tohoto rozhovoru nechce nijak zasahovat. Sama cítí, že je Victor jako jejich pravý bratr, i když jím pokrevně není, ale obě jej tak berou.
"Myslím si. Mám teda spíše takovou představu, že to bude holčička. Žádný fotbalista, ale pěkná a Malá baletka." poví mu to, co si ona sama myslí a také doufá, že to tak bude. Ještě se totiž nebyla doktora schopna zeptat, jestli to bude kluk nebo holka.
Alfa však v tomhle má jasno. Pohlaví vědět nechce a je mu jedno, jestli se mu narodí syn a nebo dcera. Bude to malé milovat úplně stejně.
Victor se na ní usměje a to už si to k nim přímo dupe Alfa smečky. Opatrně odtáhne svou družku z blízkosti Bety.
Tak majetnický, pomyslí si Lia a vykouzlí ten nejkrásnější úsměv, jaký dokáže.
"Beto, dál od mojí družky!" řekne s nevyřčenou výhrůžkou v hlase.
Victor zvedne ruce vzhůru. "Je jako moje sestra a já slíbil Alfovi, že se o jeho neteř postarám a budu jí chránit." opáčí mu.
Alfa zavrčí a Lia se rozesměje. "Čemu se směješ, Luno?" zeptá se nechápavě její druh.
"Jsi směšný, Alfo. On se ti nesnaží nikoho přebrat. Miluju tebe a jeho mám ráda jako svého bratra. Beru ho tak. Tuhle scénu si můžeš nechat pro sebe, ale na veřejnosti to už nezkoušej." odpoví mu pobaveně. Takhle se dlouho totiž nezasmála.
Nakonec však Sonny zkrotne a vezme Liu do svého objetí. Nemohl se dočkat, až bude opět s ní. Všechno to vysvětlování, kde kdo bydlí, ho zmohlo.
Taky to mohli udělat jednodušeji a na dveře nechat udělat štítky se jménem. Jenže teď už je mu to na nic.
"A co ta slezina? Ta bude kdy?" zeptá se Lia a Sonny se na ní nechápavě podívá.
Lia se uchechtne, že tenhle výraz nezná. "Myslím naše sešlost, ohledně jména pro naší smečku." odpoví mu a čeká, co na to řekne.
Sonny se zamračí, protože ona nikdy takové výrazy rozhodně nepoužívala. "Právě proto jsem vlastně přišel, za deset minut. Už jsou tu všichni, takže není na co čekat." usměje se a políbí jí na čelo.
V jídelně jsou již všichni a čekají, kdy jejich Alfa začne se svým proslovem, které má jistě připravený. Nikdo totiž netuší, krom Alfy, Luny a dvou Betu, proč se tahle schůze koná.
"Takže," řekne Alfa a stoupne si, aby na něj každý viděl. "Sešli jsme se tu, abychom zvolili nové jméno pro naši společnou smečku. S Lunou jsme se shodli, že není vhodné, aby se upřednostnilo jedno z bývalých jmen a proto chceme znát váš názor." rozhlédne se po všem, kteří tu jsou a očekává jejich nápady.
Sotva to dořekne, začnou vlkodlaci vykřikovat jména. Někdo si přeje Zabijáci. Jiný zase Veselí vlkodlaci. Pak k Lůně nakráčí malá hnědovlasá holčička a zatahá jí za svetr.
"Copak se děje, maličká?" zeptá se dívenky, která se na ní mile usmívá.
"Může se jmenovat Půlnoční." řekne holčička s nadšením v hlase. Lia se podívá na Sonnyho, který to chvíli zvažuje a když přikývne, i ona si oddechne.
Proto taky sama vstane a zadívá se na jejich společnou smečku, kterou spolu povedou. "Je rozhodnuto. Budeme se jmenovat Půlnoční smečka." oznámí jejich verdikt a všichni začnou zběsile tleskat a chválit hnědovlásku, že je tak chytrá a také velice šikovná, když vymyslela tak krásné jméno, pro jejich společnou smečku.
ČTEŠ
Aʟᴘʜᴀ's sᴏᴜʟ ᴍᴀᴛᴇ [CZ] ✓
Hombres LoboMladá, krásná, dvacetiletá dívka jménem Lia, přijde o strýce, stane se Lunou smečky a dokonce přijde na to, kdo je její spřízněnou duší. Přijde na to v den, kdy přijede na setkání vůdců (Alfů). Avšak se to nevyvíjí podle jeho plánů a jeho družka ho...