Po třech hodinách jízdy jsou konečné zpátky na svém území a Luna z okna již vyhlíží svůj dům.
Blíží se půlnoc a to je doba, kdy bude za jejím domem smečka plně shromážděna a tudíž bude moct potrestat zrádce smečky.
Najednou jí však dojde, proč vlastně její matka i otec, po ní stále chtěli peníze a nechtěli se nechat odbýt odmítnutím.
Jenže ona toho má už dost a proto naposledy, když její matka přišla opět škemrat, řekla ne.
Pokud přeci tolik potřebují peníze, mají si je jít vydělat, jako každý druhý vlkodlak ve smečce. Skoro každý člen totiž pracuje buď v strýcově, teda její firmě nebo si našli práci někde ve městě.
Auto zastaví před jejím domem a sotva vyleze z auta, slyší mnoho hlasů za domem.
"Můžete se jít přidat k ostatním." řekne Luna svým bojovníkům, kteří stojí u auta a čekají na její rozkazy.
"Luno, smím vám něco navrhnout?" zeptá se jí starší bojovník s hnědýma vlasama a ona chvíli zvažuje, jestli je to v tuhle chvíli vhodné. Potřebuje totiž mluvit a Betou ještě před tím, než nadejde půlnoc.
Nakonec to přeci jen vzdá a pokyne bojovníkovi, aby mluvil.
"S Marcelem jsme o tom mluvili a shodli jsme se, že by pro vás bylo vhodné, kdyby jsme zastávali post vašich ochránců. Jakožto žena, Luna smečky, to budete v budoucnu jistě potřebovat. Hlavně už jen proto, že vás vaše rodiče zradili." řekne opatrně hnědovlásek a černovlasý vedle něj pouze přikývne.
Luna to chvíli zvažuje, ale nakonec jí dojde, že mají pravdu. V tuhle chvíli potřebuje každou pomocnou ruku a když se jí nabízí dobrovolně, je to ještě mnohem lepší a ona tak nebude muset nikoho vybírat.
Tyhle dva si oblíbila a jsou na ní milí a respektují jí. "Dobře tedy. Ať je po vašem. Stejně si myslím, že by měl Beta stejný nápad. Takže s tím souhlasím, ale není vždy třeba, aby jste po mém boku byli oba dva." podívá se na dům, kde by se potřebovala jít převléct do něčeho formálního, jelikož je stále ještě v pyžamu a županu, který si před spaním oblékla.
Pokyne bojovníkům rukou, aby odešli a oni tak učiní. Ona se rozejde k domu, ale zastaví se před hlavními dveřmi a chvíli váha, jestli má vůbec do toho domu vstoupit. Všechno jí tam připomíná její rodiče a také strýce, kterého milovala snad víc, jak je.
Nakonec však chytne za kliku, ale i když ji nezmáčkne, dveře se otevřou. Za nimi stojí Beta smečky prohlíží si jí od hlavy až k patě svýma zelenýma očima.
"Už jste tady? Myslel jsem, že to nestihne tě včas." řekne Beta, který se najednou zamračí.
"Nechci o tom mluvit." řekne když jí dojde, proč se na ní její Beta mračí.
Sama moc dobře ví, že před ním stojí jen v županu a pod ním má pyžamo.
"Zdrž se komentářů." napomene ho, protože se právě nadechuje k tomu, že něco řekne, ale nakonec si to po jejich slovech rozmyslí.
Zbývá pět minut a ona zcela převlečená sejde schody a stane v hale domu, který zdědila po svém strýci, kde na ní čeká Danny.
"Můžeme jít, Luno? Celá smečka je již shromážděná a Beta tam je již také i se zrádci." podívá se opatrně do očí Luny. Jde na ní vidět, že by nejraději utekla zpátky do svého pokoje, ale stojí si za svým.
"Jsem. Musím to udělat a musím to udělat před celou smečkou, aby každý věděl, že si se mnou nemá nikdo zahrávat." řekne Luna a vydá se domem k zadním dveřím.
Vyjde z domu a všimne si všech členů smečky, kteří by v tuhle chvíli nejraději leželi v posteli a spali. Také je na jejich obličejích vidět starost. Neví jestli o ní a nebo se bojí o své vlastní životy, ale to je v téhle chvíli Lidé jedno.
Dojde s Dannym až k Victorovi, který se dívá na jejího otce s matkou. "Lio. Odpusť mi to. Nikdy jsem neměla dovolit, aby tvůj otec tohle udělal a nikdy jsem mu s tím neměla pomáhat." žadoní její matka, ale Luna si jen odfrkne.
*Nevěř jí. Je prolhaná a udělala by to klidně znovu, pokud by k tomu měla příležitost. Touží po moci a penězích.* řekne jí se zavrčením Sun.
Lia zavrčí na svoji matku a pustí mezi své vlkodlaky svojí Alfa moc, kterou získala po smrti bývalého Alfy.
"Ty se mi ještě opovažuješ říkat takovouhle snůšku keců? To nemyslíš vážně, matko!" řekne víc nahlas s pohrdáním v hlase.
Rozhlédne se kolem sebe a prohlédne si každého člena smečky. Nakonec se očima zastaví na svých rodičích, kteří před ní klečí v řetězech.
Wau. Tak máme za sebou další kapitolu a konečně se blíží trest pro zrádce, který se bude konat v následující kapitole.
Napište mi do komentářů, jestli si myslíte, či se toho úkolu chopí samotná Lia, jako vůdce smečky a nebo to nechá na svém Betovi Victorovi?
Děkuji za hvězdičky, komentáře a nejvíce za to, že tenhle příběh vůbec čtěte.
Vaše
Misenka_H
ČTEŠ
Aʟᴘʜᴀ's sᴏᴜʟ ᴍᴀᴛᴇ [CZ] ✓
WerewolfMladá, krásná, dvacetiletá dívka jménem Lia, přijde o strýce, stane se Lunou smečky a dokonce přijde na to, kdo je její spřízněnou duší. Přijde na to v den, kdy přijede na setkání vůdců (Alfů). Avšak se to nevyvíjí podle jeho plánů a jeho družka ho...