19 - Nevydařený lov

458 23 2
                                    

Společně vstoupí do lesa a Lia se okamžitě zastaví a tím donutí Sonnyho, aby jí pustil ruku. Nechá své tělo se přeměnit do vlčího a předá kontrolu Sun, která už je obeznámena s tím, co má dělat.

Jakmile dopadne na všechny čtyři, rozběhne se Sun lesem a nechává za sebou šokovaného Alfu, který ale nemarní čas a také se promění do své vlčí podoby, ale s tím rozdílem, že on nepředá kontrolu Winterovi, nýbrž se ujme nově nabitého úkolu, sám.

_Lio._ volá na svou družku, ale ta nezastavuje a běží dál za svým cílem. Právě v téhle chvíli mu totiž Lia ani odpovědět nemůže, protože nemá kontrolu nad jejich tělem, ale Sun jeho volání ignoruje, jak se spolu s Liou domluvily.

Chtějí být chvíli sami. Touží po tom už delší dobu, ale doma se takto proběhnout nemohly. Tam po nich každou chvíli někdo něco chtěl a tady? Tady si můžou svobodně běhat jak se jim zachce.

Sice se tu najde jeden otrava, který jim jejich svobodu chce ukrást, ale to mu ony nedají zadarmo.

Vždycky běhaly společně s Alfou, strýcem Lii, po lese a dávali si závody. Jednou se běželo k rybníku, jednou ke skále ve tvaru srdce, k jeskyni a dalším podobným bodům, které si mezi sebou určili.

Zpočátku vyhrála Lia jenom proto, že byla ještě malé dítě a Alfa Shane jí nechával vyhrát. Postupem času se to, ale změnilo a jejich závody se stávalo reálnější a reálnější. Až nakonec do toho oba vložili vše a stejně ho jeho neteř porazila, aniž by jí musela pomáhat Sun. Dokonce i Sun s Greyem mezi sebou závodili a dopadlo to stejně.

Ať měla kontrolu Lia nebo Sun, vždy se jim povedlo porazit Alfu a oni na ně byli hrdí.

"Jsi nejrychlejší z celé smečky." řekl jí tenkrát strýc, když pořádal závody, na které osobně dohlížel on a ještě pár vybraných vlkodlaků. Mezi nimi byl i Victor. Vítěz si směl dat závod se samotným Alfou a ona oba závody vyhrála. Samozřejmě, že na ní byl Alfa pyšný.

Její rodiče, ale tuhle Alfovi potupu jejich dcerou nesli špatně a také se od té doby k ní začali chovat jinak. Odtažitě. Toho si však Alfa všiml a veškerý volný čas věnoval pouze jí a na ně už nebral ohledy. Jako kdyby s nimi v domě ani nežili.

_Lio. Tak zastav už._ zkusí to opět hnědovlasý vlkodlak, ale ani na tato slova nereaguje a běží dál.

Jenže to by nesměla být Sun, kdyby nezavětřila jelena a nechtěla ho ulovit.

Rozběhne se proto po pachu jelena a zastaví se až u nedalekého potoka, který tímto lesem protéká.

*To je nádhera Lio.*  řekne a předá své lidské stránce kontrolu nad tělem.

*A co ten jelen?*

*Ulovme ho společně. Ty se svojí rychlostí a já s mojí chytrostí.* odpoví její vlčice a ona přikývne.

Společně začnou klást jednu tlapku před druhou. Je jenom dobře, že vítr je na jejich straně a ony tak nejdou proti větru.

*Teď.*  vyštěkne Sun a Lia okamžitě vyběhne ze křoví a běží co jí tlapky stačí, aby mohla jelena skolit. Jenže to by za zadkem nesměli mít Alfu, který má ego až někde do nebes.

Okamžitě se vrhne na jelena společně s nimi a tím ho vyleká a jelen začne utíkat jiným směrem, než Sun s Liou chtěly.

Lia během honu na jelena naštvaně zavrčí směrem k Alfovi a on se na ní nechápavě podívá.
Vždyť jí jenom chtěl pomoct a ona se mu takhle odvděčí.

Faktem, ale zůstává, že její strategie byla správná. Možná, že kdyby se do toho nepletl, jelena by skolila sama a nemusela teď na něj být naštvaná.

Když to konečně černobílá vlčice vzdá, promění se zpět do své lidské podoby a začne pochodovat sem a tam. Sem a tam. Pořád dokola.

Snaží se uklidnit, ale nějak jí to nejde a ona moc dobře ví, čí je tohle vina.

Najednou se zastaví a podívá se na Alfu, který před ní stojí ve své plné kráse, ale ani to ji nijak neuklidní.

"Spokojenej? Potřeboval sis zvýšit své ego? Copak jsi zatraceně neviděl, že jsem to měla pod kontrolou?"

*My.* opraví jí Sun, protože i ona na tomhle lovu měla svůj vlastní podíl.

"My jsme to měli pod kontrolou. Neviděl jsi? Pokud ne. Měl by jsi navštívit doktora s tím, že máš něco s očima!" to už na něj křičí a je jí jedno, jestli je to Alfa smečky a nebo obyčejný vlkodlak.

Vždyť ona má právo být naštvaná. Ať je jejím druhem nebo ne. Ona si nenechá nic kazit od nikoho. Ani od něj.

"Musíš si hodně málo věřit, když si potřebuješ zvyšovat své už tak dost vysoké ego. Jsi egoista." s posledními slovy se promění opět do své černobílé vlčice a běží zpátky k jeho domu.

Aloha..

Určitě ještě spíte, ale já jsem nedokázala usnout a tak jsem si řekla, že bych se mohla pustit do napsání nové kapitoly.

No měli jsme tu další nevydařený plán v podobě lovu jelena.

Konečně nám nesmělá vlčice vystrčila růžky a nenechala to jen tak bez povšimnutí.

Tohle Sonny podělal na celé čáře a jsem zvědavá, jak se tohle odrazí v jejím chování k němu.

A co vy? Nechali by jste to být a nebo se zachovali stejně jako Lia? Možná by jste měli na její reakci jiný názor a udělali to jinak?

Vote a koment potěší.

Misenka_H

Aʟᴘʜᴀ's sᴏᴜʟ ᴍᴀᴛᴇ [CZ] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat