Luny porod proběhl docela rychle. Nebyly žádné komplikace a dokonce i lékař potvrdily že jeho Luna bude v pořádku. Jen potřebuje nabrat síly, které vyčerpala dlouhým během, který jí značně unavil a také následovaným porodem.
Sonny si prohlíží svou novorozenou holčičku. Ještě stále jí nedal žádné jméno, protože je jeho družka velice vyčerpaná a spí.
Pochoduje s ní po ložnici, kam jí po ošetření doktorem odnesl a on zatím prohlédl jejich prvorozenou dceru.
Netušil, že bude mít takové štěstí a bude mít ve svém životě dvě tak důležité ženy, které teď má. "Princezno, musíme maminku nechat odpočívat, aby nabrala síly a mohla tu s námi být." řekne a pohladí dítě po tváři.
Dívenka si zívne a během chvilky už usíná v jeho náručí. Alfa se posadí do křesla a přemýšlí nad tím, jestli má zavolat do smečkového domu a oznámit jim tu novinu a nebo to nechat až na dobu, kdy se společně vrátí.
Nakonec mu přijde nejlepší zavolat, ale pouze jedné osobě. Ve smečce je jen jediný člověk, který si tu novinu nechá pro sebe, i když se mu příčí zavolat právě jemu.
Postaví se a dojde ke druhému křeslu, které přirazí k tomu prvnímu. Dojde k šatně, kde se nachází ještě nějaké deky a dvě z ní vytáhne. Jednu rozprostře do křesel. Dcerku položí a pak jí přikryje druhou dekou.
Naposledy si obě prohlédne a když usoudí, že se nic nemůže stát, odejde z ložnice a vydá se do přízemí, kde se nachází pracovna a v ní telefon. Je dobře, že ho nenechali odpojit. Jinak by si teď ani předtím, nezavolal.
Zvedne sluchátko a chvilinku váha, jestli by mu měl zavolat, ale nakonec usoudil, že je to nezbytně nutné. Bude potřebovat nějaké oblečení pro dítě a také auto, autosedačku a nějaké slušné oblečení pro sebe, jelikož zde našel jen oblečení po jejím otci a bývalém Alfovi.
Nevěděl, které si vybrat, ale nakonec usoudil, že lepší bude oblečení bývalého Alfy. Oblečení jejího otce by jí mohlo být proti srsti, až se vzbudí.
Vyťuká číslo mobilu, které si naštěstí pamatuje a čeká, až to dotyčný na druhé straně zvedne.
"Alfo? Stalo se něco?" zeptá se místo pozdravu. Už si dělá o Lunu starost, protože má každým dnem porodit.
"Něco bych od tebe, Victore, potřeboval." dostane ze sebe Sonny.
"A co to bude?"
"Lia porodila v její domě po Shaneovi. Budu potřebovat auto, autosedačku, nějaké dětské oblečení a také něco pro mě. Víš, kde co najdeš. A dovez to prosím osobně a hlavně nikomu neříkej, že Luna už porodila." vysype ze sebe, protože by se mohlo stát, že by zavěsil a neřekl vůbec nic. Také nemůže odejít z domu, aby všechny ty věci mohl jít nakoupit a nemusel se nikoho doprošovat.
"Za čtyřicet pět minut jsem tam." řekne a zavěsí. Alfa si oddechne. Konečně si může užívat toho, že je Lia i jejich dcera v pořádku.
"Jsem otec." řekne si pro sebe a otočí se k oknu, ze kterého se následně podívá ven. Chvíli tam jen tak stojí a pak se vydá zpátky do ložnice jeho spřízněné duše.
Jak slíbil, tak taky dodržel. Přijel přesně na čas. Vytáhl z auta cestovní tašku a také autosedačku.
Sotva vstoupil do domu, udeřil ho pach krve. Tohle nečekal. I když je pravda, že žena po porodu krvácí, ale stejně jej to zaskočilo.
"Konečně. Už jsem myslel, že nepřijedeš." řekne Alfa, který zrovna schází ze schodů.
"Jak je na tom Lia?" na nic nečeká a zeptá se na to podstatné, které ho teď zajímá nejvíce.
"Je i s malou v pořádku. Děkuju, že jsi to pro mě udělal."
"Udělal jsem to pro ni. Slíbil jsem jejímu strýci, že jí budu chránit a udělám vše, aby byla šťastná. Vám se já zodpovídat nemusím. Jsem její Beta, i když jsem členem smečky, kterou vědět vy, ale její slovo pro mě bude vždycky víc." poví mu Victor pravdu, kterou měl říct už dávno.
"Já vím. I přesto děkuju, že jsi to udělal a na nic jsi se neptal."
"Máme ale problém."
"Jaký?" zeptá se Sonny.
"Stále je ve smečce zrádce. Musíme ho najít."
"Sakra." zakleje hnědovlásek, protože tohle mu tak ještě scházelo. Bylo jasné, že někdo musel Alfovi Hughovi donášet, když Lia zabila jeho předešlého zrádce a druhého vyhnala ze smečky, ale doufal, že má ten dotyčný tolik pudu sebezáchovy, aby smečku při stěhování opustil.
"To je výstižné." uchechtne se Beta.
"Co je výstižné?" uslyší hlas z prvního patra. Oba dva muži se otočí jejím směrem a dívají se na ní, jako kdyby právě vstala z mrtvých a oni nevěřili vlastním očím.
ČTEŠ
Aʟᴘʜᴀ's sᴏᴜʟ ᴍᴀᴛᴇ [CZ] ✓
WerewolfMladá, krásná, dvacetiletá dívka jménem Lia, přijde o strýce, stane se Lunou smečky a dokonce přijde na to, kdo je její spřízněnou duší. Přijde na to v den, kdy přijede na setkání vůdců (Alfů). Avšak se to nevyvíjí podle jeho plánů a jeho družka ho...