Sonny pochoduje po své pracovně sem a tam a v náručí svírá svou prvorozenou dcerku. Doufá, že se mu tím uleví od bolesti, která ho ničí jak psychicky, tak fyzicky. Nepomáhá to tolik, jak by si přál.
"Miláčku, najdeme tvou maminku, i kdybych jí měl hledat do konce života." řekne své již roční dceři, která celý ten rok musela vyrůstat bez matky.
_Victore, Joely. Okamžitě se dostavte do mé pracovny._ řekne svým Betám a očekává jejich brzký příchod.
Neuběhne ani pět minut a obě Bety již stojí nastoupení v pracovně a prohlíží si Alfu, který stále dokola a dokola pochoduje s dítětem v náručí, sem a tam.
"Alfo?" ozve se Beta Joel, kterého jmenoval chvíli po tom, co se probral po tom otrávení vlčím morem.
Alfa se zastaví. Napřed se podívá na barevná očka své dcery, která mu tolik připomínají její matku a pak teprve se podívá na dva muže, kteří tu pokorně stojí a čekají, co po nich bude chtít.
"Musíme Lunu za každou cenu najít." prohlásí. Je rozhodnut prohledat celou zeměkouli, jenom aby svou spřízněnou duši našel.
"Ale Alfo.." stihne říct Joel, ale Beta Victor do něj dloubne loktem. Jemu samotnému se nelíbí, že ještě Lunu nenašli.
"Máte pravdu, Alfo. Musíme jí najít, ať je kdekoliv." přitaká Alfovi Victor, který si tohohle vlkodlaka docela oblíbil.
O svou dceru se stará jak nejlépe umí a dokonce ani po roce hledání své spřízněné duše a Luny smečky, to ještě nevzdal.
"Okamžitě seženete ty nejlepší stopaře. Klidně běžte i za jinými Alfami a proste vždy o jednoho či dva jejich nejlepší. Musíme Lunu najít. Má dcera ani já, nemůžeme být bez ní. Smečka nemůže být bez ní." dopoví svůj proslov k Betám.
"Půjdeme hezký do pokojíku a tam tě tatínek uloží." řekne již své dceři, která mu věnuje ten nejkouzelnější úsměv a společně opustí pracovnu.
Dva muži tam zůstanou stát a hledět na sebe, jako kdyby právě viděli ducha.
"Jak tohle dopadne, ví jen Bohyně." poví Joel a Victor s ním chtě nechtě musí souhlasit. Sám totiž netuší, jak tohle dopadne a doufá, že to dopadne dobře a jejich Luna se k nim po tak dlouhé době vrátí.
Uběhlo dalších pět dní, kdy Betové sehnali ty nejlepší špehy, které měli ve smečce a také od okolních Alfů, kteří se znali s bývalým Alfou Shanem a přislíbili své nejlepší stopaře, aby pomohli najít jeho neteř.
"Kolik jich máte?" zeptá se hnědovlásek mužů stojících před ním.
"Dvacet." odpoví Joel.
"Těch nejlepších." dodá ještě Victor.
"Fajn. Kolik bojovníků můžeme postrádat ve smečce?" položí Alfa další otázku.
"Asi deset." odpoví pohotově Victor.
"Stále se neví, kdo to udělal?" opět Alfova ústa opustí otázka, na kterou by konečně rád znal odpověď.
V tom do místnosti bez pozvání vejde otec Alfy a podívá se na tři muže, kteří sedí kolem stolu a debatují. "Něco jsem našel." oznámí a všichni tři se na něj se zaujetím podívají.
Chvíli je v místnosti naprosté ticho, které přeruší až Sonnyho naštvaný hlas. "A to je?"
"Prohlížel jsem si záznamy o členech smečky a jeden takový nám zde chybí."
"Kdo je to?" zeptá se Victor.
Bývalý Alfa chvíli přemýšlí nad tím, jestli bylo dobře, že s touhle informací přišel, ale nakonec si jen povzdechne a promne si své bolavé oči.
"Mel. Chybí tu Mel. Nikde jsem ho nenašel a když jsem se na něj vyptával, tak ho už rok neviděli. Stejnou dobu, jako Lunu." prozradí jim.
V té chvíli Victorovi dojde, že tento vlkodlak patřil do jejich smečky. Ještě když žil Alfa Shane, toho mladého vlkodlaka přijal do své smečky. "Sakra." zakleje. "Ten zmetek." nadává dál.
"Victore?" povytáhne Alfa obočí. "Mluv."
Černovlasý Beta začne vyprávět o tom, jak mladého Mela, bývalý Alfa přijal do smečky, aniž by tušil, že není tím, kým je. To on byl jeden z těch, kteří donášeli Hughovi vše, co se jen doslechli. Taky všem vysvětlil, kdy toho mladíka poprvé viděl. Jenže po tolika letech si nikdo neuvědomil, a možná i na to zapomněli, že to kvůli němu, Lia nechtěla chodit do školky a Alfa jí to toleroval. Miloval svou neteř jako kdyby byla jeho vlastní dcera.
"Takže Mel není Mel, ale Martin Stone?" zeptá se nechápavě Beta Joel, kterému tohle vyprávění přijde podezřelé.
Victor zavrčí a i jeho vlk Hunter začne nebezpečné vrčet. "Ano. Když byl Alfa Hugh porážet, nabídli jsme azyl všem, kteří o to mají zájem. Luna Jarního vánku odešla a s ní i několik dalších členů. Dokonce i rodiče Martina, jen jejich syn nebyl nikde k nalezení a mezi mrtvými také nebyl, takže zbývalo jediné. Je někde, kde ho nikdo nebude hledat a dokonce ani podezírat." opět zavrčí, protože si na to měl vzpomenout dřív. Měl na to přijít dřív.
*Neobviňuj se. I náš bývalý Alfa udělal chybu a teď za ní platí Lia, kterou musíme najít.* řekne Hunter a Victor s ním musí jenom souhlasit.
*Máš pravdu.* řekne tato dvě pouhá slova.
ČTEŠ
Aʟᴘʜᴀ's sᴏᴜʟ ᴍᴀᴛᴇ [CZ] ✓
WerewolfMladá, krásná, dvacetiletá dívka jménem Lia, přijde o strýce, stane se Lunou smečky a dokonce přijde na to, kdo je její spřízněnou duší. Přijde na to v den, kdy přijede na setkání vůdců (Alfů). Avšak se to nevyvíjí podle jeho plánů a jeho družka ho...