Když se konečně Alfa s Betou přestali měřit, šli společně do Lunina domu, kde podle pachu našlu Lunu ležet v posteli se zavřenýma očima.
"Já nespím. Už jste přestali?" zeptá se a sama moc dobře ví, že tohle bude ještě těžký týden, protože z obou dvou cítí zvláštní napětí.
"Luno, jsem tak rád, že jsi konečně zpátky doma a opět převezmeš smečku." řekne Beta a Alfa se jen uchechtne. "Je tu něco k smíchu?" zeptá se Alfu, protože on samozřejmě o ničem nemá nejmenší ponětí.
Lia se posadí a povzdechne si. Doufala, že to bude jednodušší a myslela si, že s tím bude již její Beta smířený, že jednou bude Sonny Alfou i jejich smečky, i když si to delší dobu nechtěla přiznat, ale miluje ho a jejich pouto je stejně už dávno spečetěno označením.
"Victore," řekne a podívá se na černovláska, který si jí se zaujetím prohlíží. "já nepovedu smečku sama." opět si povzdechne. Najednou netuší, jak by mu to měla vysvětlit.
V tom mu to dojde. Victor si konečně všimne otisků zubů na krku jeho Luny. "Bude se slučovat." řekne s překvapením v hlase. Vážně ho to překvapilo, protože ví, jak moc se jeho Luna bránila pouta spřízněných duší.
"Ano." odpoví za Liu Sonny, který už nemá naladu na to, abych se muselo chodit kolem horké kaše. "Označil jsem si tvou Lunu a naše smečky se sloučí." řekne to tak, že se o tom nedá pochybovat a Betovi povadnou ramena. Nečekal to tak brzy, ale bude se s tím muset nějak smířit.
"Neboj se. Ještě jsme nedořešili všechny detaily a také se musí postavit nové domy a popřemýšlet, kde vlastně bude mít smečka hlavní sídlo, jelikož naše území je teď velice rozsáhlé a sousedí mezi sebou." to Betovi přijde jako rozumný nápad.
"Něco mě napadlo. Co takhle postavit nový, velký smečkový dům, kde by bydleli hlavně vlkodlaci bez druhů a samozřejmě Alfa s Lunou a rodinou, jako to mají u některých smeček v Americe a kolem nich postavit menší domky pro páry?" řekne pohotově Beta. Tohle zní jako dobrý nápad.
Alfa i Luna nad tím chvíli přemýšlí. "To nezní špatně." řekne po chvíli ticha Lia. "Hlavní dům by se postavil uprostřed území a takto bychom byli co nejdále od hranic." řekne to s nadšením.
"Fajn. Ten nápad se mi líbí. Teď je však zapotřebí svolat smečku a dát ji vědět, že se bude slučovat s Hvězdnou smečkou." poví Alfa a Beta na něj zůstame zírat s otevřenou pusou.
"Jak se budeme jmenovat?" zeptá se Beta.
"O tom jsme ještě nemluvili, ale rozhodně bude jedině fér, když naše smečka ponese nové jméno." řekne Luna rozhodně a nenechává na pochybách ani jednoho z nich.
*To by jsme měli.* řekne značně rozveselená Sun.
*Ano, ale nebude to lehké. Všichni se s tím budou muset smířit a hlavně ti, kteří zde zůstali z Jarního vánku.* povzdechne si potichu Lia.
Co jsem vlastně komu udělala?, ptá se sama sebe a opět se svalí do postele. Potřebuje si na chvíli odpočinout.
"Victore, za hodinu svolej celou smečku. Řekneme jim o sloučení a o všech dalších plánech, které zatím máme." řekne Lia a konečně zavře své unavené oči a nechá se poddat vytouženému spánku.
Pět minut před uplynutím hodiny, kterou dala Victorovi, jí probudí jemné dotyky na její tváři. "Sonny." vydá ze sebe slabí sten a jemu se objeví úsměv na tváři, i když ho ona nemůže vidět, protože své oči ještě neotevřela.
"Máme pět minut. Buď vstaneš z té postele a nebo tu také můžeme zůstat, což se protáhne na dýl jak na pět minut a pak na nás bude muset smečka čekat, než se ukážeme na tom shromáždění." přejede jí prsty po pravém boku až se z toho Lia otřese.
"Tak to abych vstala." odpoví mu. Otevře konečně oči a všimne si šibalského úsměvu na jeho tváři. "Zapomeň na to a to hodně rychle." jemu úsměv rychle zmizí z tváře, ale plamínky touhy se zračí v jeho očích.
Na místo shromáždění dorazí přesně včas. Na louce je plno vlkodlaků, které Alfa ani nezná, ale bude mít dost času na to, aby je všechny poznal. Všichni ho uctivě zdraví, zato Lunu každý opět vítá a obdarovává zářivými úsměvy.
Lia dojde až k provizornímu pódiu, na které vyjde a postaví se čelem ke své smečce. Rozhlédne se po všech shromážděných vlkodlacích a usměje se.
"Jsem ráda, že jsem opět doma, i když nevím, jak dlouho tohle místo ještě budeme nazývat domovem. Určitě jste si všimli, že spolu se mnou, přijel i můj druh a váš nový Alfa, Sonny Ward." pokyne své spřízněné duši, aby vystoupil na pódium za ní. On tak ihned udělá a davem se začne ozývat šuškání, které Lia okamžitě utne gestem ruky.
"Budeme se slučovat s Hvězdnou smečkou a společně s Alfou jsme se dohodli, že bude nejlepší, když se smečka přejmenuje. Také se uprostřed našeho území postaví nový smečkový dům, kde budeme bydlet i my s rodinou a kolem něj bychom chtěli nechat vystavět domky pro spřízněné duše, aby jste nemuseli bydlet v jednom pokoji, jako tomu bylo doposud." dokončí svůj vlastní proslov a davem se začne ozývat potlesk. Napřed se slabí jako vánek, ale nakonec se z něj stane přímo bouře.
Jelikož jsem si dala necelé dva týdny na zotavenou, rozhodla jsem se, že vám udělám radost a další kapitolu vydám ještě dnes. Netuším, jak budou nadále kapitoly vydávány, ale rozhodně se pokusím, abych je opět vydávala každou středu a sobotu, pokud ne, tak je budu vydávat v den, kdy je zrovna napíšu.
Také bych chtěla upozornit, že se teď věnuju každý měsíc soutěži #PsaníProRadost a tudíž se na mém profilu objevila Sbírka povídek, kde tyto povídky do téhle soutěže, budu publikovat.
Pokud budete mít chuť si nějakou přečíst, neváhejte a klidně si ji přečtěte. Pokud se vám bude líbit a budete ji chtít ohodnotit, tak se nebojte a napište svůj vlastní názor.
Avšak se bere pouze hodnocení, které začíná tagem #PsaníProRadost, jinak se to bere jako pouhý komentář k příběhu a né jako hodnocení.
Také vám chci oznámit, že mám již čtrnáct kapitol k AK2023, které je tentokráte z mafiánského prostředí. Nebojte se ale, na vlkodlaky jsem nezanevřela a rozhodně mám v plánu nějaké další vlkodlaci příběhy. Avšak bych raději dokončila rozepsané příběhy, nějak se nemohu dostat k tomu, abych v nich pokračovala, ale to se časem spraví a rozhodně mám v plánu je dokončit.
Tak jsem toho ze sebe zase dostala az moc a vydalo by to na menší kapitolu. Nebudu nadále zdržovat.
Vaše
Misenka_H
ČTEŠ
Aʟᴘʜᴀ's sᴏᴜʟ ᴍᴀᴛᴇ [CZ] ✓
WerewolfMladá, krásná, dvacetiletá dívka jménem Lia, přijde o strýce, stane se Lunou smečky a dokonce přijde na to, kdo je její spřízněnou duší. Přijde na to v den, kdy přijede na setkání vůdců (Alfů). Avšak se to nevyvíjí podle jeho plánů a jeho družka ho...