44 - Problém se Sonnyho značkou

331 17 0
                                    

Sotva dorazí do Alfova domu, přiběhnou k nim dva vlkodlaci, kteří si o svojí Lunu dělali až moc velké starosti. "Luno, kde jste byla? Nemohli jsme vás nikde najít. Museli jsme o tom informovat Betu." řekne hnědovlásek a starší bojovník, který se stal jejím ochráncem.

_Byla jsem se proběhnout do lesa a jelikož jsem potřebovala být chvíli sama, usnula jsem na louce a prospala celý den. Betu jste kontaktovat nemuseli. Teď se půjdu osprchovat, pak najíst a hned potom pojedeme zpátky ke smečce. Vyskytly se problémy, které je potřeba řešit._ řekne jim Lia přes vlčí komunikaci a rozběhne se po schodech nahoru, až k Alfové ložnice, kde se zastaví, aby mohla svou obří tlapou otevřít dveře.

Povede se jí to hned napoprvé a ona sama se diví, že si ještě nikdo nevšiml toho, jak je oproti Alfovi o dost větší a mohutnější. Ani ona sama tuhle záhadu nechápe, ale právě v tuhle chvíli ze všeho nejříve potřebuje sprchu a čisté oblečení.

Sotva za sebou zavře dveře od ložnice, promění se do své lidské podoby a co nejrychleji vklouzne do koupelny. Nezdržuje se zavíráním dveří, protože to stejně nemá cenu. Sonny jí už nahou viděl minulou noc. Milovali se a ona se nechala označit.

Sotva vleze do sprchy a pustí vodu, uslyší otevírání dveří ložnice a tak si ani nevšimne, že místo aby si pustila teplou vodu, tak si pustila studenou. "Kurva." vyletí z jejích úst sprosté slovo, které ona vůbec nepoužívá.

V té chvíli se ve dveřích objeví Alfa a ona vyskočí ze sprochového kouta. "Děje se něco?" zeptá se a nakloní hlavu na stranu. Nikdy neslyšel svojí družku nadávat sprostě.

Lia se na něj vražedně podívá, ale raději to nekomentuje, protože by jinak mohla vypěnit a to ona v této chvíli nechce. Stačí, že mu ještě neřekla o tom, že ho bude muset opustit, sotva se zlidští a nají. Má totiž už strašný hlad a nechce se jí cestou domů zastavovat nkde na benzínce, kde by si stejně asi koupila jen něco du ruky. Ona však chce pořádné jídlo, které dostane jen v jeho kuchyni.

Upraví si proto vodu a strčí pod ní ruku. Když konečně zjistí, že teče přesně tak teplá voda, jakou má ráda, vleze dovnitř sprchového kouta a okamžite toho zalituje. Značka, kterou má na krku, začne příšerně pálit. Začne proto opět nadávat a to už na ní Sonny hledí s obrovským údivem.

Copak se mohla za tu noc tak změnit? Nikdy totiž neslyšel, že by nadávala sprostě. Jedno slovo by ještě pochopil, ale ona najednou nadává a kleje a přitom je jen pod proudem horké vody.

"Pitomá značka. Proč jsem to jenom dovolila?" vyklouzne z jejích úst a ona toho okamžitě zalituje. Jenže řekla pravdu. "Nikdy jsem ho hajzlu neslyšela, že by někoho značka při kontaktu s vodou pálila."

To už pod vodu rychle vleze i Sonny a podívá se na její levou půlku krku, kde značku udělal. Opravdu se tam začíná tvořit příšerně rudý flek a on sám nemá nejmenší zdání, jak je tohle možné. Vždyť mu matka o označení řekla vše a o tomhle se mu nikdy nezmínila.

"U Bohyně. Tohle jsem ještě nikdy neviděl a dokonce o tom ani neslyšel." řekne a rychle vyběhne z koupelny a vzápětí i z ložnice.

Lia je najednou úplně sama a pálení na jejím krku jako kdyby se s každou kapkou vody jen zhoršovalo. Napřed to byla její velikost, o kterou nestála a teď jí do toho ještě začne pálit značka.

Sama o tom nikdy neslyšela. Dokonce ani její matka o tom nikdy nemluvila a strýce se na to zeptat nemohla, aby si matčina slova potvrdila. Jak je však vidět. Ona je doopravdy originál. Její zvětšení velikosti, když je vlkem je už tak zvláštní, ale tohle? Poslední kapka, kterou rozhodně nechtěla.

Netoužila po tom, aby si jí označil. Teď už věděla proč. Bála se, co se stane potom. Teď už ví, co to obnáší, ale naštěstí se tohle už opakovat nikdy nebude. Značku může mít jenom jednu a tu už má.

Do místnosti vběhne hnědovlasá starší vlčice a Lia se na ní obezřetně podívá. Nechápe, proč sem Sonny poslal zrovna svou matku, kterou měla již to štěstí poznat, ale moc si do oka zrovna nepadly. Možná to bylo tím, že si dívka ještě jejího syna nepřipustila k tělu. Netuší. Avšak v jejich hnědých očích se teď zračí úleva a strach.

Úleva to bude nejspíše z toho důvodu, že má Lia značku a strach z té samé věci. Značka, kterou se právě Lia snaží namazat chladící mastí s Aloe Vera.

Máme tu středu a já ještě nespím a tak jsem vám sem dala dnešní kapitolu. Snad se vám líbila a uvidíme se ve středu u další. 🙈

Misenka_H ❤️

Aʟᴘʜᴀ's sᴏᴜʟ ᴍᴀᴛᴇ [CZ] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat