56 - Půlnoční hry

263 16 0
                                    

Jakmile se Lia osprchovala a oblékla, byli všichni připraveni vyrazit zpátky ke smečce. Lia si s dcerou sedla dozadu a Alfa se posadil vedle Victora, na místo spolujezdce.

Cesta jim ubíhá velice rychle a i malá je klidná a ani jednou nezaplakala. "Je kouzelná." řekne Lia zničehonic a Sonny se ohledně dozadu, aby se podíval na svou družku.

"Bude stejně silná, jako její maminka a určitě okouzlí spousty vlčích chlapců." řekne a úsměvem na rtech. Dokonce i Victorovi to vykouzlí na jeho rtech úsměv.

"Je nádherná po mamince. Samozřejmě vlasy má po otci." řekne Victor, aby tu jen tak neseděl. Vždycky své Luně řekl svůj názor a teď to nehodlá měnit, ani kdyby se to Alfovi nelíbilo.

"To je pravda, ale oči má po matce. Jedno zelené a druhé modré. Nechápu, jak je to vůbec možné, ale je tomu tak." promluví pro změnu zase Sonny, který je krásou své dcery uchvácen, stejně jako je uchvácen vlastní ženou.

"Mohli bychom se vzít." dodá ještě. Na to mu však Lia už nic neřekne, protože opět usnula, s rukou v autosedačce.

"Myslíš, že to jenom dělá? Myslíš, že spí?" zeptá se řidiče, ale ten se jen jeho otázce uchechtne.

"Je unavená a vyčerpaná. Nemohla za tak krátkou chvíli zregenerovat a nabrat dost sil. I tato cesta jí unavuje. Teď bude hodně spát. Musíš to mít na paměti." poví mu to napřímo a Sonny je rád, i když mu to není moc příjemné, že mu někdo řekne svůj názor a nebojí se toho, jak by se mohl zachovat.

"Cením si tvé rady a budu si ji pamatovat. Mám však plán na zítřejší večer, kdy bude Lia alespoň trochu zotavená."

"Jaký?"

"Půlnoční hry na počest naší dcery." řekne Sonny, kterému jeho vlastní nápad přijde brilantní.

Victor se na pár vteřin zamyslí. "Zní to dobře. Musí se ten plán ale pořádně promyslet. Chceš pomoct?" ptá se Victor.

Alfa si ho chvíli prohlíží. Nevěří svým uším. Ještě nikdo, teda kromě Joela nebo Angeliny, si nedovolil k němu to, co si dovoluje on. Tykat mu a říkat vše narovinu.

"Budu rád, když mi s tím pomůžeš." souhlasí s jeho nabídkou.

Půlnoc se kvapem blíží a Sonny s Victorem sedí v Alfově ložnici a spřádají plány k půlnočním hrám, které Alfa oznámil při večeři. Všichni tu novinku s nadšením přijali.

"Takže na zítra by to mělo být vše hotové. Děkuju, že jsi mi s tím pomohl a doufám, že zítra pomůžeš i při jejich přípravách." řekne Sonny a promne si své unavené oči. Podívá se na spící dívku ve své posteli a pak na kolébku, kde spinká jeho dcerka.

"Jaké jméno jste vybrali?" zeptá se Beta, kterému ještě nebylo řečeno, jak se jeho malá chráněnka jmenuje.

"Ještě jsme žádné nevybrali."

"Aha a kdy to máte jako v plánu udělat?" šeptá, aby ani jednu nevzbudil.

"Zítra před zahájením půlnočních her." odpoví šeptem jako Beta.

"Tak já jdu spát. Na zítra je vše vymyšlené, takže si jdu také oddechnout a nabrat síly." řekne Victor, vstane z křesla a vydá se pryč z Alfovi ložnice.

Sotva se Sonny ráno probudí, okamžitě políbí svou ženu na čelo a pak teprve vyleze z postele. Potichu si oblékne své připravené oblečení a stejně potichu opustí ložnici.

V jídelně se potká s pár vlkodlaky a nakonec, chvíli po něm, vejde do místnosti i Betay kterého v téhle chvíli potřebuje nejvíce.

"Dobré ráno, Alfo." pozdraví ho Victor.

"Dobré i tobě, Beto. Dáme si snídani a jdeme na to?" zeptá se.

"Ano." odpoví a společně usednou ke stolu, odkud oba dva vidí na celou smečku, i když zde právě moc členů není.

Celý den nedělali nic jiného, než připravovali vše potřebné k půlnočním hrám.

Zrovna teď se však Alfa obléká do pohodlného oblečení. Ano. Sice to bude akce smečky, ale to přece není důvod, aby tam šel v obleku. Vezme si na sebe ošoupané rifle, které mají místy díry, ale je mu to jedno.

Lia už je dávno připravena a jejich dcerka taky. "Už jsi?" zeptá se netrpělivě Lia, protože to jejímu druhovi už moc dlouho trvá.

"Ano." oblékne si triko a na něj svetr. "Můžeme vyrazit." řekne a společně opustí ložnici.

Všichni jsou již za sídlem smečky. Alfa pohledem vyhledá jejich Bety, kteří si to již kráčí ke svým vůdcům.

"Smečko," řekne Sonny a rozhlédne se po všech, kteří sem přišli. "dnes jsme se tu sešli proto, abych vám představil a ukázal naší dceru, Alison Wardovou. Také na její počest budou zahájeny Půlnoční hry." všichni začnou po jeho proslovu tleskat, jásat a někteří dokonce i výt.

"Nechť Půlnoční hry, započnou." řekne a Betové všem představí průběh těchto her.

* * * * *

Posledních 8 kapitol a jsme na konci příběhu.

Misenka_H

Aʟᴘʜᴀ's sᴏᴜʟ ᴍᴀᴛᴇ [CZ] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat