Když se včera večer Sonny zhroutil na svojí již označenou spřízněnou duši, byl unavený k smrti a ona vlastně také a tak tam spolu usnuli.
Ráno, když se Lia probudí, má pocit, že se snad dnes ani neposadí, protože mezi jejíma nohama cítí bolest a na ní ještě k tomu spí muž, který si jí včerejší večer označil a ještě jí připravil o její panenství.
Začne ho hladit po vlasech, protože doufá, že ho to vzbudí, ale on jen zapřede jako kočka a spí dál. "Sonny?" pošeptá mu nakonec do ucha, protože on je vážně těžký a ona už jeho tíhu nadále neunese, protože na ní spal celou noc.
"Hmmm." zabručí a konečně otevře své zelené očí, které Liu vábí k sobě, ale ona mu v tuhle chvíli prostě potřebuje odolat, protože za chvíli by z ní zbyla jen prázdná schránka a ona by se dostala do nebe za jejich Bohyní, což ještě nemá v plánu.
"Můžeš prosím ze mně slézt, protože jinak za chvíli budeš chystat pohřeb." to se mu značně nelíbí a proto si okamžitě lehne vedle ní, aby jí neublížil ještě víc, než už udělal.
"Promiň mi to. Já jsem si to jaksi neuvědomil." lehce se na ní usměje a ona mu jeho úsměv opětuje.
"Měli bychom se vrátit. Potřebujeme oba sprchu a taky nové oblečení. To staré se tu všude možně válí a já bych tu nerada někoho potkala a byla u toho nahá." na to Alfa zavrčí a majetnicky si přitáhne její tělo ještě blíž k sobě, až už se mezi ně nedostane snad ani list papíru. Dokonce i vzduch by s tím měl problém.
"To mi nedošlo. Tak pojď. Poběžíme domů." zvedne se a čeká až tak udělá i jeho družka. "Proměň se první. Chci se ujistit, že nás nikdo nesleduje." řekne jí a ona ho poslechne. Poté si ještě pečlivě prohlédne okolí a když si je jistý, že je vzduch čistý, promění se taky a společně se rozběhnou k teď již jejich domovu, protože on se rozhodně nehodlá o ní s nikým dělit, když už je konečně jeho.
Doma jsou během několika desítek minut, protože se Alfa rozhodl, že nemá cenu spěchat domů, když si mohou spolu užít ještě pár chvil o samotě a také jejich vlci by se mohli konečně spolu seznámit. Lia s tím souhlasí a proto předá vládu nad jejich tělem Sun, která je víc netrpělivá, jak Winter, který rozhodně nedoufal, že se spolu seznámí už tak brzo.
_Konečně se i my dva můžeme seznámit._ řekne Winter a Sun na něj jen vyplázne jazyk.
_Já počítala s tím, že se již nikdy neseznámíme, ale Lia mě překvapila. Ještě včera chtěla utéct hodně daleko odtud a nikdy se sem nevrátit. Netuším, co se to s ní v poslední době děje, ale je toho na ní příliš._ poví pro změnu Sun pravdu. Už nedoufala, že bude mít možnost se seznámit s vlkem Sonnyho. Dokonce se nesetkala ani se Sonnym, ale to v téhle chvíli není ani trochu důležité.
*Hlavně nedělej problémy, Sun. Máme ještě své povinnosti ve smečce.* řekne jí Lia, která má pravdu. Mají své povinnosti ve smečce, která se rozrostla o nové území a nové členy, které je nutné přijmout do smečky, pokud budou tedy chtít.
*Neboj se. Jen si po cestě k Sonnymu promluvíme. Nemám v plánu s ním běhat po lesích a lovit zvěř.* odpoví jí Sun, kterou tahle konverzace zrovna příliš nebaví a nejraději by udělala přesně to, co řekla, že dělat nebude. Jenže je tu také problém, že by jí už nemusela Lia předat vládu nad jejich tělem a ona by tak svého druha viděla jen z povzdálí a nemohla by s ním trávit vůbec žádný čas a to ona nechce.
_Děje se něco?_ zeptá se přes vlčí komunikaci Winter, který si všimne, že je trošičku mimo realitu a nejspíše si promlouvá s Liou, která rozhodně nebude příliš poslušná. Už to vidí tak, že chvíle jako je tahle, moc nebude a proto se rozhodl, že si je bude užívat jak nejvíce to bude možné.
_Nic se neděje. Jen mi Lia něco vysvětlovala a já s ní musím souhlasit, i když se mi dvakrát nechce._ odpoví mu pravdu, protože to ani jinak nejde. Ona nedokáže lhát a ani nechce. Chce aby věděl, aby poznal, že Lia je ta silnější z nich.
_Chápu. Chtěl jsem se tě, ale zeptat na jednu věc. Včera, když jste utíkali od nás._
_Lia od vás utíkala._ přeruší ho Sun.
_Tak když Lia od nás utíkala, byla najednou větší než předtím. Dokonce větší než my. Jak je to prosím tě možné? Co se stalo?_ to kdyby tak Sun věděla. Dokonce ani ona jejich zvětšení nechápe a tudíž na tuhle otázku nezná odpověď.
ČTEŠ
Aʟᴘʜᴀ's sᴏᴜʟ ᴍᴀᴛᴇ [CZ] ✓
WerewolfMladá, krásná, dvacetiletá dívka jménem Lia, přijde o strýce, stane se Lunou smečky a dokonce přijde na to, kdo je její spřízněnou duší. Přijde na to v den, kdy přijede na setkání vůdců (Alfů). Avšak se to nevyvíjí podle jeho plánů a jeho družka ho...