Bardakların hoş ve gürültülü sesi koca masada iyice harmanlaşmıştı. Sihirle havalanan tavuk dolu tabaklar ve içlerinden bazı tabaklar Harry için acayip lezzetli görünüyordu. Koca koca kızartılmış tavuklardan çok böbrekli börek ağzını sulandırmıştı. Geldiği vakitden birkaç dakika geçse de Harry Molly'in onun geleceğinden emin olduğunu fark etti. Bu kadar çok böbrekli börek tesadüf olamazdı.
Masanın etrafına göz atmak için bakışlarını kaldırdığında gözüne ilişen uzun parlak kızıl saçlardı. Kahverengi gözler önündeki ziyafete büyük bir nimetmiş gibi bakıyordu. Bu Harry de tuhaf bir gülümsemeye neden oldu.Harry gülümserken birden kıza çok borçlu hisetti.
Tam iki ay önce yoldaşlığı terk ettiği gün arkasından süpürgesiyle takibe alınmıştı kızıl saçlı kız tarafından. Arkasından geldiğini farketse de yolunu değiştirmeden Gh'a uçmuştu. Kızı kolaylıkla atlatabilirdi elbet ama içinden bir ses Remus ve Siriusa haksızlık yaptığını söylüyordu. İçindeki sese küfürler ede ede kızın takibine izin vermiş ve her gün kapısında Weasley kızı beliriyordu.
İlk üç gününü 'geri dön' çağrısına harcarken diğer günlerde Sirius ve Remustan bazen de arkadaşlarından haber getiriyordu. Harry Mrs.Weasleyden aldığı çığırtkanın hâlâ etkisindeydi,zavallı Ron böyle giderse ömrünün sonuna denk bunu duymaya devam edecekti.
Bakışları yine bir kavgaya tutulmuş olan arkadaşlarına dikilirken gülümsemesi devam etti.
Ron ve Hermione Hogwarst bitiminden beri takipteydiler. Çoğu ölümyiyen Weasley ailesi ile Harry'in yakınlığı dolayısıyla nöbetteydi. Bundan rahatsızlık duyan Weasleyler her gün kovuktaymış süsü verip yoldaşlık karagahında kalıyordu. Hermione'in ailesi ise kızlarının kovukta arkadaşları ile kaldığını,Hogwarst mektubunun oraya gitmesi gerektiğini bildirdiler. Sıradan bir muggle ailesinin zaten açık konuma gitmeyeceğini bilmeme oranı ile bakanlıktan onay gelmişti.
Remusun her gece ilgilenmesi gereken bir sürüsü,Siriusun sokağa çıkma yasağı,Weasleylerin ve Hermione'nin takibe alınması,Deli göz Moody ve onun gibi seherbaz yoldaşların Harryi izlemek için vakitleri yoktu. Veya haberleşmek için.
Fred ve George güvenilmezdi,Ron kendini ele verirdi,Hermione Harrye zorluk çıkarırdı,Bill ise bir baykuş gibi mesajlaşmak için kulanılmak istemiyordu.
Her gün Quidditch antremanına giden Weasleylerin tek kızını birkaç gün takibe alan Ölümyiyen grubu kızın rutin hareketleri ile onu takipten düşmüştü. Üstelik kızla Harryi birkaç kez görüştüklerini görmüşlerdi. Diğer aile üyeleri daha önemli göründüğü için kızı takmadılar. Ginny Molly Weasley,Harry'in yeni Hedwig'i, Siriusun yoğun isteği ile Haberleşme aracına dönmüştü.
"Ginny,Harryé sorar mısın bizden neden kaçtığını?"
Kızıl saçlı kız kaşlarını çatarak dağınık saçlı çocuğa döndü."Duydun."
Harry başını onaylamaz bir şekilde salladı."Neyi Hedwig?"
Harry kızın kızaran yanaklarına aşinaydı. Ama öfkeyle dolup taşan kızarıklığa alışamamıştı. Derin bir soluk alan Ginny söz aldı."Neden Ron ve Hermioneden kaçıyorsun Pottyy?"
Harry yeşil gözlerini devirirken dudaklarını büzdü."En azından bazı konularda Hedwig'i geçtiğini söyleyebilirim Ginny. İlk olarak Hedwig karnının doyurulmasını istiyor ama sen zaten tok geliyorsun. Sonra bir kafese de ihtiyacın yok. Ve karşı cevabı daha hızlı iletiyorsun"
Ginny aynı andà hem kıkırdayan abisine hem de Harryé masa altından sert bir tekme yapıştırırken Ron ayağını kavramak için eğildi. Harry ise kızın şiddetiné özelikle bugünler epey alışmış bir şekilde sırıttı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E̶x̶c̶i̶t̶a̶t̶i̶o̶
Fiksi UmumHerşey 2 ağustos gecesine kadardı. Eğer Remus ve eğitimleri olmasaydı şu an hayata olmayacak çocuk için birçok şey değişmişti o gece. Cedric'in ölümünün ardından öyle yoğun bir psikolojiye giren çocuk kimse için önemli değildi. Ona verilen bir önem...