Розділ 2

349 26 0
                                    

Зупинивши автомобіль перед будинком батька, Наомі вилізла з автомобіля і поглянула на годинник. Час, коли вона пообіцяла батькові прибути, вже настав.

Залишилося три хвилини.

Наомі поспішила, ховаючи чек з "Гармонії вашого улюбленця" до задньої кишені джинсів.

Перед приїздом довелося ще витратити дві хвилини на переодягання.

Чоловіки перед дверима кивнули Наомі, коли вона наблизилася до дверей. Різнокольорові татуювання вилазили з-під їхніх сорочок, огортаючи майже всю шию.

Вона ледве помітно кивнула їм у відповідь і пройшла до будинку. Дзвінок над дверима пробив свою мелодію. В коридорі в'їдливо пахло мушмулою.

Наомі витерла носа вказівним і середнім пальцями, відчуваючи, що ось-ось з її горла вирвиветься гучний чих.

Та цього не сталося і вона пішла далі, рухаючись по завистому, візерунковому килимі. Стіни прикрашали картини з різнокольоровими драконами.

Дракони були майже повсюди.

Золоті, срібні, бронзові, металеві, дерев'яні, бамбукові, зі слонової кістки, з мандаринового дерева, платинові, паладійові статуетки драконів прикрашали велику частину вертикальних поверхонь будинка.

Наомі мала дракона і на своїй шкірі. Під лівою груддю.

Годинник показував, що вона згаяла одну хвилину. Довелося пришвидчити крок.

Час втрачати не варто. Особливо, якщо пообіцяла, що будеш через сорок п'ять хвилин, а не сорок шість. Майже сорок сім.

Перед дверима до батькового кабінету стояли охоронці.

Вони миттєво поглянули на підійшовшу до них дівчину, кивнули і відійшли трохи вбік.

Наомі пропустила їхнє вітання, стукаючи в батькові двері. Через тонку шкіру, що обтягувала долоні, стук вийшов гучним і різким.

Отримавши гучне "так", Наомі штовхнула двері вперед і заглибилася до повністю прокуреного приміщення з затуленими шторами.

Голова Якудзи, Імператор сучасної Японії, або просто батько, сидів в кріслі, повільно збираючи кубик Рубіка. Над його головою весіла велетенська картина червоного дракона в золотій рамі.

Харуто Ятагава ненавидів Китай, але за червоного дракона в золотій рамі був готовий віддати не один мільйон єн.

Зміїне Кубло 18+Where stories live. Discover now