Сантьяго
День пішов на дно з самого ж ранку. Хоча, ні. Цей день пішов на дно ще з закінчення попереднього. Сантьяго був впевнений у відмові, але дозволив собі трохи помріяти і вже створив цілий план їхнього вечора, якщо Наомі скаже "так".
Вона не сказала і їсти святкову вечерю довелося наодинці.
Наомі. Ця дівчина — найгірша претендентка в дружини в світі. Але від того вона стає ще бажанішою. Ходячий катарсис його життя. Якби вона попросила — він би поклав їй під ноги весь світ. Разом з ідіотським татком. Всіх би поклав їй під ноги.
Ніколи в житті Сантьяго і думати не думав про весілля, а коли нарешті захотів, то обрав жінку, з якою не те що страшно жити в одному домі, а перестрітися десь страшно. І, звісно ж, це його не зупиняло.
Якщо Наомі хотіла зірку з неба — будь ласка; всі лаври світу — будь ласка; свободу — будь ласка; того клятого пацюка — будь ласка. Єдине, що він не міг їй дати, це можливість повернутися додому. Поки що. Поки у нього є надія, то вона має бути поруч.
Пазли дозволяли розслабитися і відпочити. Сантьяго курив і збирав їх. Кіт бігав навколо ліжка і кричав. Була п'ята година ранку.
Стіни прикрашали картини, схожі на велетенські графські портрети. Тільки замість графів там були вони. У Сантьяго були фотографії, але це таке, ті фотографії? Йому більше подобалися картини. На одній він стоїть перед Наомі на одному коліні з розою в зубах, поки вона сидить з кляпом в роті, а на довгій він знову стоїть перед нею на одному коліні, поки вона стоїть розгублена в світлі поліцейських блималок.
Всюди красуня.
Попільничка була повна. Пачка спорожніла. Сантьяго саме хотів відправитися за добавкою, коли телефон задзвонив. Настрою для розмов у нього не було.
— Якого чорта о такій годині? Я сплю.— Сантьяго перегріб попільничку і видобув з неї найбільший недопалок, знову затягуючись.
— Це дуже важливо, босе. Та руда дівка, яку ви наказали стерегти, вона втекла. Вкрала ключі від чорного виходу і втекла. Тоді чергував Родріго.
— Мені насрати, хто чергував і кудою вона втекла. Знайдіть її.
— Вона втекла ще об одинадцятій. Ми не можемо її знайти. Думаємо, що вона десь залягла. Або вже в поліції.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зміїне Кубло 18+
RomanceНаомі зв'язала своє життя з Якудзою у вісімнадцять років. Донці Імператора це було не складно зробити. Шлях з її мертвих тіл тягнувся давно. Але хто ж знав, що останній вбитий по наказу батька чоловік виявиться не тим, ким вона його уявляла. Вбитий...