Розділ 33

165 14 23
                                    

Наомі

Сантьяго важко дихав, стоючи поміж її розсунутих ніг. Сорочка звисала з нього так само, як і сорочка Наомі. Його груди часто підіймалися.

Наомі помітила, що чашечка її бюстгальтера була стягнута донизу.

Вони затрималися на секунду.

Сантьяго хотів спробувати щось нове. Що завгодно, окрім анального сексу. Наомі хоч і була хіміком, а не медиком, але на людському тілі розумілася. Всі слова про те, що від цього теж можна отримати задоволення — дурня.

— Я хочу, щоб ти пручалася. Можеш битися і кусатися. Роби що завгодно, але не підпускай мене до себе.

Наомі розмірковувала над його проханням секунду. Між стегнами ставало ще гарячіше.

— Хочеш взяти мене силою?

— Так.

Це цікава гра, коли всі партнери на неї згодні. А деяким подобається і ефект несподіванки. "Я скажу, що колись спробую тебе зґвалтувати, і ти погодишся, але ти не знатимеш, коли саме я це зроблю".

У Наомі останні місяці були одним єдиним ефектом несподіванки. Вона була не проти чогось зрозумілого в житті.

Піддавшись вперед, Наомі штовхнула його руками в груди. Сантьяго цього не очікував, тому і поп'ятився назад. Наомі зістрибнула зі столу, швидко обходячи його. Вона перемістилася на безпечну відстань.

Серце дико билося в грудях.

Сантьяго всміхнувся, коли відновив рівновагу, і вже до кінця стягнув сорочку. У нього дуже красиве тіло. Таке відчуття, що в Іспанії він лише засмагав.

— Так відразу? Йди сюди,— Сантьяго кинувся вліво, граційно оббігаючи стіл. Наомі зірвалася з місця. Сантьяго бігав швидко, але ця швидкість ні до чого, коли в кімнаті так тісно.

Наомі вже була біля дверей спальні, коли Сантьяго влетів в стільця, перевернув його і впав сам, лаючись іспанською. Стілець був зламаний. Грунтовно.

Наомі, спершись руками на дверний отвір, засміялася.

Ось такі ось ігри. Сантьяго може, якщо хоче.

Наомі хихотіла, поки Сантьяго підіймався, відкидаючись від себе уламки стільця. Потім вона скинула з себе сорочку і бюстгальтера.

— Досить цих ігор. Пішли краще до ліжка.

— Сама винна. Сука. Понаставляла стільців. І тепер маєш.

Зміїне Кубло 18+Where stories live. Discover now