Розділ 42

110 14 49
                                    

Наомі

Якщо ідеальне пробудження і існувало, то Наомі пощастило з ним зіштовхнутися. Потягнувшись на м'якому матраці, вона відкрила очі і видихнула.

Пробудження супроводжувалося не різким підйомом, а чимось спокійним і приємним. Вперше не хотілося спати.

Сусідній бік був зімнутим. Вся ковдра була там.

Болю в тілі не було.

Наомі сіла і перетягнула тонку ковдру на ноги. В кутку кімнати сиділа кішка, жовті очі горіли на фоні чорної шерсті. Сантьяго все ще називав її котом. Матір'ю вона виявилася жахливою. І відразу після пологів — зжерла всіх котенят. До єдиного.

Після того її стерилізували. А оце вона повернулася. Страшна тварина. Кидається на ноги всім.

Наомі оглянула кімнату вже при сонячному світлі. Роздруковані фотографії здивували її не так сильно, як думалося. Це було навіть очікувано. А ще більш очікуваніше — новий велетенський килим з пазлів.

Цього разу Сантьяго збирав троянди.

Скинувши ноги з ліжка, Наомі поправила нічну сорочку на грудях. Годинник показував восьму годину. Якось зарано вона прокинулася. Після такої то ночі.

Так вже впала без сил, що навіть до своєї кімнати повернутися не змогла.

Декілька секунд Наомі просто сиділа. А потім відкрилися двері і довелося підняти голову. Повернувся Сантьяго. Судячи з усього, з ранкової пробіжки. Піт було видно і на білій футболці.

Повернувся він з квітами. І з хорошим настроєм. Квіти зрізав у себе на клумбі, найкращі. Різнокольорові і приємно пахнучі. Всівшись поряд, він поклав їх Наомі на коліна.

— Дякую.

— Можеш вже насолоджуватися останніми запахами суші. Сьогодні, об одинадцятій, судно відчалює у південному напрямку. Речі вже зібрані. Лишилося підготуватися і дістатися місця відправлення. Нервуєш?

— Ти впевнений, що хочеш супроводжувати судно своєю присутністю? Не краще лишитися на суші, а потім прилетіти до Америки? Бос має лишалися на місці.

— Я звик робити все сам. Нерео тимчасово займе моє місце. Справа всього мого життя не лишиться без мого нагляду. І ти теж. Поплаваємо разом. Продамо товар. І я влаштую найпишніше весілля, яке тільки відбувалося на цьому континенті.

Зміїне Кубло 18+Where stories live. Discover now