Наомі
Сукні вона не любила, і вдягала не часто. Але коли вдягала, то обов'язково займалася якоюсь гидотою. Навіть в Колумбії вона не зраджувала традиціям.
Чорна довга сукня, що закривала ноги і тягнулася до самої підлоги, оксамитові рукавички, білий парик, який їй віртуозно зав'язали в пучок і капелюшок.
На обличчя, перед входом, вона одягнула маску.
Знову в лінзах. Це було так незручно, але необхідно.
Після довгого сидіння у візажиста ноги відчувалися, ніби мішки, до яких навалили желе. Наомі заледве трималася на підборах. Вона боялася не влитися до маси, але, о боги, вона виглядала не гірше інших жінок, що посідали вершини харчового ланцюга.
Всі в масках, дорогих сукнях, з брендовими аксесуарами і вишуканими підборами.
У Наомі теж було відкрите декольте. Стиліст, якого найняв Сантьяго, підібрав їй такого бюстгальтера (дуже незручного), щоб груди стояли. Обіграв маленький розмір, зробивши його більш помітнішим. Бюстгальтер представляв собою лише кісточки.
На вході стояв охоронець.
Наомі показала своє запрошення. І все. Її навіть не перевіряли. Лише металошукачем. А цей пристрій, як правило, отруту не чує.
З усмішкою їй повернули запрошення. Вона подякувала, заходячи до велетенської, золотої зали. Людей було небагато, але гул вже стояв. Це ж іспанці. Вони не вміють тихо говорити.
Підлога була без килима.
Наомі роззирнулася. Донован показував їй фото того чоловіка, якого потрібно буде знайти. Навіть маску йому прифотошопив. Виглядало жахливо.
Хвилювання не було.
Все ж таки, це не вперше.
Звабити, затягнути кудись і покінчити зі всім. Наомі не запитувала, кого цього разу вона має підставляти. Їй лише сказали, що потрібно багато крові. Гаразд. Але кров не з рани. З горлянки. Гаразд.
Сантьяго теж мав бути.
Але Наомі його, дякувати богам, ще не бачила. Або ще не приїхав, або так замаскувався, що не впізнати. В останнє вірилося складніше.
І в честь чого був цей захід?
На ньому були присутні не лише авторитети. А й впливові бізнесмени. І просто багаті люди. В такому одязі Наомі теж відчувала себе багатою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зміїне Кубло 18+
RomanceНаомі зв'язала своє життя з Якудзою у вісімнадцять років. Донці Імператора це було не складно зробити. Шлях з її мертвих тіл тягнувся давно. Але хто ж знав, що останній вбитий по наказу батька чоловік виявиться не тим, ким вона його уявляла. Вбитий...