Газети, а особливо, прогнози погоди в них, завжди брешуть.
Дощу не обіцяли на найближчі тижні.
Але він пішов.Сантьяго розповідав Наомі про засуху і пекельну спеку, про які писалося в газеті, і, навіть не знаючи чому, вона йому вірила.
До того, як пішов дощ.
А пішов він того ж дня, як Наомі вирізала перше в своєму житті свиняче серце. Цю подію потрібно запам'ятати, як ні як.
На території маєтку Делгадо до Наомі все ще ставилися неприязно. Кожен охоронець волів наставити на неї пістолета і закричати, щоб вона пошвидше забирала кудись подалі, кудись за територію маєтка.
Наомі їхні погляди не подобалися. Як і їм, напевно, її погляди.
Проте це все забулося, коли подали вечерю. Страви зі свинячого м'яса, де головним гостем столу було велетенське, запечене серце у власному соку і томатному соусі.
За розмовою Сантьяго повідомив, що нічого не готував і що все зробив Донован. Він не тільки вправно працює з м'ясом, а може ще й добре його приготувати.
Наомі за вечерею було трохи важко усвідомити, що це все відбувається тільки через скоєне нею вбивство. Батько їй такого ніколи не робив, дякувати богам. Матір особливо. Вона, здається, навіть не хотіла знати про темне життя своєї дорослої донечки.
Через спогади про матір, Наомі захотілося залізти під стіл і заплакати, а потім переміститися в просторі і втонути в материнських обіймах. Вона не любила обійми, але тоді їй хотілося відчути на собі теплі, рідні руки.
За вечерею пішов дощ. Сантьяго це розлютило. А потім, на додачу до всього іншого, Річард, коли ховався від дощу, випадково стрибнув йому під ноги, ледве не зваливши на землю.
Сантьяго кричав на Річарда іспанською, але сенс всеодно був зрозумілий. Лайки там було більше ніж звичайних слів.
Довелося переміститися до будинку.
Наомі не часто їла в його кухні. Вона взагалі там не їла. І жодного разу не бачила доньку Сантьяго. Його названу доньку.
Коли черево було набите, Наомі дозволила собі трохи відпочити на стільці зі спинкою. Знаючи про наміри і плани Сантьяго, через отруту вона вже не переймалася.
— Тобі потрібно зібрати речі?
— Які речі?— з її власних речей були лише леопардові труси, які в той момент були на ній.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зміїне Кубло 18+
Любовные романыНаомі зв'язала своє життя з Якудзою у вісімнадцять років. Донці Імператора це було не складно зробити. Шлях з її мертвих тіл тягнувся давно. Але хто ж знав, що останній вбитий по наказу батька чоловік виявиться не тим, ким вона його уявляла. Вбитий...