Наомі
Високий, лисий чоловік, якого всі називали капітаном, вказував на карту пальцем, яку Наомі нещодавно тримала в руках, з розумним виглядом.
Окрім них двох в центрі управління був ще Сантьяго, двоє його людей і боцман. Наомі ще трішечки нудило, але вже не так сильно. Шторм вони обійшли і на тому спасибі.
— Зазвичай, ми ходимо ближче до американської лінії, а не японської. Так не треба робити зайвих гаків і там менше піратів. Тому я і покликав вас. Ще не пізно змінити маршрут.
— Ми вже це обговорювали. Йдемо по японській частині.— Проговорив Сантьяго, пригощуючись ще однією засоленою, висущеною рибиною.
— Багато суден потрапляють там в лапи піратів. І місцевої Якудзи.
— Ти згадав про це тільки зараз? Ми обговорили маршрут ще перед відправленням. І будемо йому слідувати,— самий соковитий шматочок Сантьяго простягнув Наомі.
Вона не відмовилася.
Вже всі вважали її його особистою повією. Ховатися немає сенсу.
— Справа в тому, що я отримав сповіщення про розграбоване судно. Прямо в тому районі, куди йдемо ми. Чи не краще перестрахуватися?
— Перестрахуватися з тоннами наркоти на судні? В сраці ти перестрахуєшся. Біля американської лінії самі федерали. Краще пройти повз Якудзу і піратів, ніж віддати стільки товару федералам. Слідуйте карті.
— Вона надійна? Я не хочу наражати на ризик свою команду.
— Ти зробив це тоді, коли ми тільки вийшли. А карта надійна. Дійдемо, як по маслу.
Аби підтвердити слова, Сантьяго всміхнувся і, для чогось, вдарив долонею по столі. Йому не потрібно було вмовляти капітана. Того вже давно вмовили гроші. Але страх перед смертю іноді прокидається.
Капітан мовчки погодився.
Цього разу головним був не він.
Маленькі очки, схожі на пацючі, сковзнули до Наомі. Коли йдеться про японський напрямок, то й дивитися треба на людину азіатської зовнішності.
Не дарма ж вона знаходиться на кораблі, і на раді.
Капітан змірював її поглядом секунду, а потім відвернувся. Наомі, у свою чергу, ще раз оглянула кермову частину. Стільки різних кнопок, незрозумілих компасів і карт. І хтось все це розуміє і тримає на плаву таке велетенське судно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зміїне Кубло 18+
RomanceНаомі зв'язала своє життя з Якудзою у вісімнадцять років. Донці Імператора це було не складно зробити. Шлях з її мертвих тіл тягнувся давно. Але хто ж знав, що останній вбитий по наказу батька чоловік виявиться не тим, ким вона його уявляла. Вбитий...