Сантьяго
Перевертаючи чиєсь життя з на голову, будь готовий і до повороту в своєму житті. В один момент все було прекрасно, а потім життя просто скотилося до вигрібної ями.
Проте, смерть його ще не спіймала.
Сантьяго курив, вже не думаючи про рак.
Який рак, коли декілька тижнів тому він тримав в руках власні нутрощі? І прекрасно пам'ятав, які вони на дотик.
І який на дотик біль.
— Тобі б потрібно було ще відпочити, побути під наглядом лікарів. Шов повністю не затягнувся. А у мене все, поки що, під контролем,— Нерео зустрів його в кабінеті.
Сантьяго важко дихав після спуску в підвал.
Поранення обмежило його фізичні можливості.
Випроставшись, Сантьяго витягнув з кишені сигарету і поклав до рота, Нерео йому підкурив. Зробивши декілька затяжок, він заьиснув сигарету зубами і зі всієї сили вдарив друга в обличчя.
Той крякнув.
Велике тіло налетіло на купу будівельного сміття, розкидаючи його кімнатою.
Рана запекла.
Нерео лаявся, з розбитого носа періщила кров.
— Все під контролем? Мої наркотики у Ятагави, мої гроші у Ятагави, Барерра вбив моїх людей і хотів вбити мене. І мій найвірніший солдат зараз маринується в цьому підвалі. А ти навіть не прослідкував за своїм ротом. Де твоя повія?
Нерео піднявся, всідаючись на підлогу. Одна долоня була біля носа, другою він струшував пил зі штанів, дивлячись лише на свого боса.
— Я не знаю. Кудись поділася ще три дні тому. Але її шукають. Я помилився. І якщо ти вважаєш, що моя помилка заслуговує покарання, то я готовий його понести.
Сантьяго нічого не відповів, роблячи ще одну затяжку. Гіркий дим розповсюджувався легенями і він відчував від цього полегшення.
Покарання не буде.Помилки не завжди призводять до чогось поганого. Або просто у його випадку все повернулося, як треба.
— Поговоримо про це потім. Я живий. І цього достатньо,— втомившись стояти, і згадавши настанови лікаря, Сантьяго всівся. Старий стілець зарипів під ним,— чому ти тримаєш Дона тут?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зміїне Кубло 18+
RomansaНаомі зв'язала своє життя з Якудзою у вісімнадцять років. Донці Імператора це було не складно зробити. Шлях з її мертвих тіл тягнувся давно. Але хто ж знав, що останній вбитий по наказу батька чоловік виявиться не тим, ким вона його уявляла. Вбитий...