Розділ 8

223 19 2
                                    

Пляшка якогось прозорого алкоголю передавалася з рук в руки по колу. Чоловіки пили і гучно говорили іспанською.

Наомі розуміла лише "аміго" і ще трохи подібних слів, яким можна було навчитися і без знання мови.

Сантьяго не відмовлявся від випивки, але пив трохи менше за інших, видаючи перевагу курінню. Та сигарета, яку він курив, змушувала його давитися хрипким кашлем.

Алкоголь чимось нагадував Наомі сетью з льодом. Вона всього декілька разів його пила. І смак їй не став до вподоби. Алкоголь рідко коли ставав їй до вподоби.

А ті чоловіки тільки те й робили, що пили, курили і говорили.

Через десять хвилин руки і ноги Наомі затекли, перетворившись на пронизані болем колоди. Особливо боліли руки, зв'язані за спиною.

Жінки виглядали темнішими звичайного. Скоріше за все, вони з Пакистану.

Наомі не пам'ятала, щоб потяг колись зупинявся, але ж він мав колись це зробити. І скоріше за все, вона спала, коли він це робив.

Жінки, серед яких була і дівчина років тринадцяти, звертали на неї увагу, але робили це миттєво, не відволікаючись від своєї основної роботи - залицяння і зваблювання.

Наомі намагалась відволікати себе якось: дивитися на стіни, скудний інтер'єр вагону, жінок. Але погляд раз у раз повертався до чоловіків.

Сантьяго серед них не був наймолодшим.

Був ще там один хлопець. Якийсь худий і не дуже високий.

Всі чоловіки виглядали страхітливо і непривабливо. На них було багато зброї. І жінок.

Цих чоловіків Наомі бачила вперше.

Отже до охоронців вони не відносилися.

Але й вищу посаду за Сантьяго не займали.

Наомі перевела погляд на самого головного зі всієї групи. Під його сорочкою ховалося підтягнуте, але понівечене шрамами і татуюваннями тіло.

Невеликі кола світлішої шкіри, разом з такими ж самими лініями, складали на тілі некрасивий візерунок. Через це, деякі з татуювань були бугристими.

А те, що простягалося під лівою груддю - фігура тигра в бігу - закривало шрам, що залишив по собі вогонь.

На одному з плечей все ще красувалася пов'язка, яка затуляла собою дірку від кулю, залишеної Наомі в останній день можливої втечі.

Зміїне Кубло 18+Where stories live. Discover now