Наомі
— Якщо ти хочеш сказати, що я роблю помилку, то краще збережи ці слова до того часу, коли я почну прислухатися до думки інших людей.
Наомі провела пальцем під контуром нижньої губи, повертаючись до мами. Ебігейл стояла мовчки, тримаючи руки замком.
На пучці пальця лишився червоний слід від помади.
— Я не хочу і не буду говорити, що ти робиш помилку. Я хочу, щоб ти була щасливою. І якщо ти відчуваєш себе щасливою з ним, то, будь ласка. Я люблю тебе, Наомі.
Ебігейл стиснула губи. А потім вони викривилися і вона відвернулася, швидко витираючи з очей сльози. Декілька разів Ебігейл шморгнула носом.
Це були сльози радості.
І ще вона не вірила, що її маленька донечка виросла.
Наомі подумала, якою буде її реакція, коли вона видаватиме свою першу дитину заміж, або коли він одружиться.
Господи. До такого вона не була готова. Навіть уявляти було страшно.
Поки що досягнення закінчувалися на тому, що Наомі вже починала погано бачити свої ступні. Термін невпинно наближався до позначки тридцять шість.
Наомі ставало не по собі, коли вона згадувала, що лишилося вісім тижнів. А якщо перевести в місяці, то взагалі виходить максимально сміховинна цифра. Два місяці.
— Ох. Я навіть ніколи і не думала, що колись побачу тебе у весільний сукні, Наомі. Ще й за таких обставин. Життя має стільки поворотів, що за ними не встигнеш вслідкувати.
— Ти більше здивована, що я завагітніла, чи що знайшла собі чоловіка і виходжу за нього заміж?
— Я... я навіть не знаю. Ти у всьому мене здивувала.
Почувши відповідь, Наомі повернулася до дзеркала. На годиннику була четверта ранку. Церемонія повинна була початися об одинадцятій. А Наомі думала, що не встигне.
Сукня стояла в кутку.
Така пухнаста, і довга, що Наомі ніколи б не наділа її самотужки. Вона, на відміну від більшості сучасних японок, вміла вдягати кімоно. Але не тоді, коли воно довжиною трохи менше вісімдесяти п'яти футів (26м) в розкладеному вигляді.
І ціною трохи менше сімсоти тисяч доларів. На хвилиночку, це повних три мільярди колумбійських песо.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зміїне Кубло 18+
RomanceНаомі зв'язала своє життя з Якудзою у вісімнадцять років. Донці Імператора це було не складно зробити. Шлях з її мертвих тіл тягнувся давно. Але хто ж знав, що останній вбитий по наказу батька чоловік виявиться не тим, ким вона його уявляла. Вбитий...