Розділ 26

254 18 11
                                    

Наомі

З ліжка її знову висмикнув Донован, нагадавши ті часи, коли вони ще жили разом і це все було на постійній основі.

Прокидатися не хотілося зовсім.

Ліжко Сантьяго і близько не було таким твердим і незручним, як ліжко в її квартирі. Воно було широким, м'яким і неймовірно зручним.
Для себе хорошого Сантьяго купляв все найкраще.

Пробудження було не вельми прекрасним. В роті сухо, між стегнами липко, промежина болить від вчорашнього. Потрібно було прийняти душ ще вночі, але на це вже не було жодних сил.

Зранку Наомі почувалася вичавленою. Все боліло і викручувало. На шиї, скоріше за все, проступив синець.

Коли Донован її підняв, вона, забувши, що гола, встала з ліжка і поплелася до ванної кімнати. Від неї рясно пахло потом. Власним і чужим.

Опинившись у ванній кімнаті, Наомі зайшла під душ і декілька хвилин постояла під струменями води, детальніше згадуючи події минулої ночі.

Тепер, на ранок, з міркувань совісті, Наомі жалкувала про скоєне. Вона могла відштовхнути його від себе, але не стала цього робити. Сантьяго не та людина, з якою потрібно спати.

Та куди там "спати". Це зовсім не те слово. Сантьяго не та людина, з якою варто трахатися.

До того моменту, коли він не увійшов в неї, Наомі думала (точніше, була впевнена), що ніколи в житті не перетне цієї межі. Так само вона була й про інші, які потім перетинала, аби врятувати свою шкуру від продажу чи смерті.

Яким би покидьком і виродком не був Сантьяго, трахався він аж занадто добре.

Наомі навіть почувала себе винною, що кінчала під час сексу з ним. З порядності можна було б цього не робити. Та на той час порядності їй бракувало.

Скориставшись чоловічмм гелем для душу, Наомі змила з себе піт і сперму. Волосся мити не стала. Тоді б довелося довго сушити.

Наомі не помічала, що її пальці тремтять, але добре відчувала колючий клубок нервів глибоко в животі. Вийшовши з душової кабінки, вона зігнулася над туалетом і виблювала жовчею.

Все життя жіноче здоров'я Наомі було в повному порядку. Протизаплідними таблетками вона не користувалася ніколи. Не складно було скласти два плюс два і отримати те, що отримати. Можливість небажаної вагітності складала дев'яносто п'ять відсотків. У тому випадку, якщо Сантьяго не безплідний.

Зміїне Кубло 18+Where stories live. Discover now