Наомі
Каюта Сантьяго, навіть якщо в ній жити двом, була набагато більшою і зручнішою, ніж каюта Наомі. Було де розвернутися і ліжко вміщало двох.
Весь час Наомі там не проводила. Але, бувало, вечером...Так, вже два дні. Два дні, як вона сказала "так". Менше десяти днів залишилося в океані, і скоро вони пройдуть Японію. Наомі трохи нервувала. Перед продажем і перед всім.
Добре, що хоч про весілля думати не треба було. Сантьяго, не дивлячись на рвіння організувати все ще на судні, погодився почекати до повернення. І не відразу з порогу. А за декілька місяців. Наомі наплела, що хоче проникнутися передвесільною атмосферою. А Сантьяго зробив вигляд, що повірив і погодився. Сам він подумав, що їй треба ще й звикнути і до цього етапу.
— Тебе більше не нудить? Не хочеш прогулятися палубою, подивитися на зорі? Я буду показувати на них пальцем і називати знаки зодіаку.
— Це так не працює.
— Та мені всеодно.
Сантьяго перевернувся і притиснувся обличчям до її спини. Наомі відсунулася до краю. Їй здалося, що місця було достатньо для обох.
Сантьяго підсунувся знову.
— Тобі місця мало, чи що? Якщо мало — лягай на підлогу, а не пхай туди мене.— Аби було зрозуміліше, Наомі штовхнула його сідницями.
Сантьяго лише посміявся.
— Люблю тебе зачіпати, коли ти розлючена,— коли він перевернувся на спину місця стало більше,— а насправді, Наомі. Ми ж ще не ходили на побачення. З усім, що треба. З квітами, поцілунками, ресторанами.
— А тоді, коли ти мене обманув?
— От заїло тебе на цьому. Не обманув, а... так треба було. Це ж була оригінальна пропозиція руки і серця. Щоб не так, як у всіх. А ти ледве не вбила мого актора. І за побачення це не рахується. Ми були не на одинці, і романтично обстановку не назвеш.
— Звісно. Секс в туалеті не може бути романтичним.
— Романтичними не можуть бути і пестощі у всіх на виду. Але я б не відмовився вдруге від такої пригоди. Та в нашому житті замало романтики. Треба дивитися на зорі, слухати разом музику, дивитися фільми, ходити на побачення. Дарування квітів я не включив у список того, що ми не робимо. Квіти я тобі дарую.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зміїне Кубло 18+
Любовные романыНаомі зв'язала своє життя з Якудзою у вісімнадцять років. Донці Імператора це було не складно зробити. Шлях з її мертвих тіл тягнувся давно. Але хто ж знав, що останній вбитий по наказу батька чоловік виявиться не тим, ким вона його уявляла. Вбитий...