Розділ 5

241 23 5
                                    

Колючі щупальці болю змусили Наомі через силу відкриті зліплені очі. Це вдалося зробити не з першого, і навіть не з другого разу.

Різкі запахи, дуже близькі до неприємного смороду, пробиралися глибоко в ніс. Медикаменти, кров, і щось ще. Вогкість, щуряче лайно.

Здається, одному пацюкові вдалося померти.

Солодавий запах гниючої тварини не можна було ні ж чим сплутати.

Наомі провела долонями по поверхні, на якій лежала. Вільного простору було так мало, що навіть мізинець там би не помістився.

Вона вперлася руками в краї. Долоні зісковзнули з металевої кушетки і повисли в повітрі. Стегно розірвав вибух нового болю. Праве передпліччя болісно застогнало, нагадуючи про себе.

В роті була пустка. Язик розбух від відсутності води і прилип до піднебіння. Слини не було. Лише присмак крові приївся глибоко в глотці.

Наомі спробувала піднятися вдруге. Лише верхню частину тулуба над кушеткою. Долоні тремтіли. Було відчутно, як шкіра, на якій запеклася кров, тріскалася. Невеличкі волосинки через це неприємно тягнуло.

Окулярів на ній не було. А без окулярів світ перетворився на єдину різнокольорову пляму. Цього разу це була пляма усіх відтінків сірого.

Велика кімната. Чотири стіни. Великі, високі вікна, як спочатку здалося Наомі. Потім виявиться, що то старі двері, підперті до стіни.

Єдиним джерелом світла була стара лампа над головою, що час від часу потріскувала і блякла.

В кімнаті була тільки Наомі. І мертвий пацюк, можливо, миша.

Не маючи можливості побачити, Наомі завела руку за спину і почала пучками пальців шукати рану на стегні. Та вдалося наштовхнутися лише на міцний шар бинта.

Стиснувши зуби, Наомі натиснула пальцями на місце, де по розрахунках мала бути куля. З горла вирвався тихий видих, навіть не крик. Кричати вона не могла.

Кулі, скоріше за все, вже не було.

Батько говорив, як куля відчувається в тілі. І в нозі її вже не було.
Хтось її витягнув.

Хтось, кому вона потрібна живою.

Наомі скинула з кушетки здорову ногу. Потрібно забиратися з цього чортового місця, де б воно не знаходилося.

Зміїне Кубло 18+Where stories live. Discover now