Сантьяго
Спина пекла, серце вистрибувало з грудей, а дихання ніяк не можна було заспокоїти.
Кабінет перетворився на суцільну руїну. Його дбайливо куплені меблі, статуетки, дорогі килими, — все було зіпсовано. Навіть стіл перед ним був покошений. Все перетворилося на уламки, або забруднилося.
Колекція, до біса, дорогих стуеток з фарфору, що були єдиними на всю Колумбію, також була перетворена на сміття.
Та Сантьяго не жалкував про втрати.
Такого хорошого сексу у нього давно не було.А хто ж міг подумати, що така дівка, як Наомі, може бути такою палкою. Вона сама його поцілувала, сама проявила бажання. Сантьяго цим тішився, не як дорослий чоловік, а ніби хлопець.
Відкинувшись на стільця, він курив, не думаючи про біль в спині і паху. Гематоми, які він отримав під час бійки, забулися. Легені кусало. Про рак Сантьяго вже не думав.
Його цікавило лише як би виспатися. І де б це притиснути Наомі вдруге. Йшовши, Наомі виглядала так, ніби в друге б і на крок не підійшла.
Вона все ще керується чесністю, а не своїми бажаннями.
Проте, тепер вона керуватиметься цим на території Колумбії. Офіційно, наскільки це можливо.
Через це Сантьяго також був задоволений. Тепер Наомі працюватиме на нього. Менше доведеться змушувати.
Нерео, увійшовши, перервав його витання в хмарі ейфорії.
— Якого хріна тут відбулося?! Ти її трахав, чи кидав кімнатою?— оминаючи уламки, аби не порізати дороге шкіряне взуття, Нерео зайшов до кабінету.
Сантьяго струсив попіл на підлогу.
— Трахав. А перед тим вона мене кидала. Таке собі заняття. Проте,— Сантьяго закинув ногу на ногу і всміхнувся, не витягуючи з рота сигарету,— вона тепер працює на мене. Погодилася робити це добровільно. І нічого не приховувати. Тепер вона мій солдат. З Якудзою покінчено.
— Імператор тебе вб'є.
— Не вб'є. Ми намагаємося налагодити контакт. Шляхом війни з Тріадою. Харуто надто розумний, аби розривати це, лише через дочку, що його зрадила.
— За єдину дочку, улюблену, ще раз єдину. І ще, вона у нього одна дитина. Одна,— Нерео відсунув стільця і сів навпроти. Обережно і повільно, аби уламки не зачепили крокодилячої шкіри,— я б не став так ризикувати. Це може бути підставою. Вона отримає доступ до важливої інформації і повернеться до батька. Зрадить тебе.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зміїне Кубло 18+
RomanceНаомі зв'язала своє життя з Якудзою у вісімнадцять років. Донці Імператора це було не складно зробити. Шлях з її мертвих тіл тягнувся давно. Але хто ж знав, що останній вбитий по наказу батька чоловік виявиться не тим, ким вона його уявляла. Вбитий...