Розділ 24

182 19 7
                                    

Наомі

Нога боліла, коли вона підіймалася сходами до своєї квартири. На той час знеболююче тільки почало діяти, послаблюючи тиск на поранену плоть.

Від допомоги лікарів вона відмовилася. Донован, за наказом Нерео, мав провести її до квартири.

Сантьяго був не в тому стані, аби віддавати накази.

Наомі добре пам'ятала ту мить, коли їх знайшли. Її відтягнули від боса за волосся, притискаючи до потилиці пістолета. Їй щось кричали іспанською. Що вона його вбила, що вона вбивця, що їй кінець.

Це тривало до того часу, поки вони всі не виявили, що він живий, просто непритомний. Вже в автомобілі він прийшов до часткової свідомості і наказав своїм людям розв'язати її. Вони послухалися лише тоді, коли Нерео повторив наказ боса.

Зі звільненими руками і чистим одягом її відправили додому. Донован всю дорогу мовчав. Наомі думала про те, що отримає від їхнього договору, якщо Сантьяго тоді не збрехав і не забув свої слова після гарячки.

На сходах все так само смерділо сечею, було заледве чутно крики сусідів-п'яниць з першого поверху і дитячий вереск з її власного.

Коли вона заледве піднялася на майданчик, відчуваючи, як знеболююче починає рятувати, сусідські двері відчинилися і з квартири на підлогу вилетіла молода, вагітна жінка, досягаючи простягнутими руками до ніг Наомі.

Її обличчя було мокрим від сліз. Вона важко дихала. Під її оком з'являвся синець. Коли двері прочинилися, дитячий крик став тільки гучнішим. Донован зупинився на тому місці, де стояв.

Наомі також зупинилася, дивлячись собі під ноги. Жінка поспішно піднялася на карачки, а потім на коліна, використовуючи Наомі як опору, аби підвестися на ноги. Її руки були гарячими.

В дверному отворі з'явився п'яний чоловік. На секунду Наомі стало смішно. Сантьяго навмисне вибрав саме цей будинок, де переважна більшість мешканців — п'яниці, або наркомани?

Якщо так, то йому вдалося їй досадити за шрам на обличчі.

Протиснувшись через п'яного батька, з квартири вибігла маленька дитина. Дівчинка, коротко підстрижена і одягнена в брудний одяг. Цього разу вона не вказувала пальцем і не сміялася, говорячи Наомі, що вона китайка і вузькоока.

Зміїне Кубло 18+Where stories live. Discover now