10.Bölüm: Alışveriş

3K 194 37
                                    

🫶🏻

Uykuyla uyanıklık arasında bir ses duyuyordum ama gözlerimi açamayacak kadar da yorgun hissediyordum.

Sanırım biri kapıya vuruyordu. Yatakta bir hareketlilik hissettiğimde çok geçmeden kapının açılma sesini de duydum.

Uykulu bir sesle "Bir şey mi oldu anne?" diyen Barın'ın sesi kulaklarıma doldu.

"Oğlum gelmişsiniz. Ee Çağın nerede?"

Gözlerimi yavaşça araladım. Çağın kollarımın arasında mışıl mışıl uyuyordu.

"Burada anne," diyen Barın'la ona baktım yarı uyuklayan halimle. "Gece'yle uyuyorlar. Gece çok geç geldik, yorgunlar."

"Tamam oğlum, dinlenin siz." diyen Halime teyze sanırım gitmişti ki kapının kapanma sesi doldu kulaklarıma.

Yatağın çökmesiyle Barın'ın kollarının hem Çağın'ı hem de beni kollarının arasına çekmesi bir oldu.

Kapadığım gözlerimi tekrardan araladım. "Ne oldu?"

Barın'ın bakışları beni buldu. "Annem, Çağın'ı göremeyince korkmuş. Uyu güzelim," dedi. "Yorgunsun hâlâ."

"Hıhım," diye mırıldandım ve gözlerimi tekrardan yumdum.

Barın'ın kolları arasında ben, benim kollarım arasında Çağın varken tekrardan huzurlu bir uykuya kendimi bırakmam zor olmadı.

🫠

Gözlerimi tekrardan araladığımda esneyerek yan döndüm. Yatakta düz bir şekilde yattığımda birkaç saniye ayılmak için tavanla bakıştım.

Çağın hâlâ uyuyordu. Barın ise yoktu.

Uzanarak telefonumu aldığımda şaşırmıştım saat neredeyse on iki olacaktı.

Çağın'a dönerek yanağından öptüm sıkıca. "Küçük beycim uyanın lütfen artık. Öğlen olmuş."

Elimi saçına uzatarak pamuk gibi olan saç tutamlarını okşadım.

Dudaklarını büzdü, birkaç bir şey mırıldandı ama ne dediğini anlamadım. Ardından yavaşça gözlerini araladı.

Ellerini küçük bir yumruk haline getirip gözlerini ovuşturdu. Ardından uyku mahmuru gözlerle bana bakmaya başladı.

"Günaydın," dedim kocaman gülümseyerek.

Güzel gülümsemesini sundu bana. "Günaydın."

"Öğlen olmuş. Artık kalkalım ve kahvaltı yapalım ne dersin?"

"Olur Gece'cim," dedi.

Yatakta dikleşerek oturduğumda onu da belinden tutarak oturttum. "Hadi gidip yüzümüzü yıkayalım."

Elimi uzattığımda beklemeden tuttu. Beraber yataktan kalktığımızda odadaki merdivenleri inerek banyoya girdik ve önce onun yüzünü yıkadık. Ardından bende yüzümü yıkadım. Tekrardan el ele merdivenleri çıktığımızda Çağın'a baktım. "Hadi üstünü değişmek için odana geçelim."

ZAMBAK ÇİÇEĞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin