🫶🏻
Sonunda bütün alışverişi bitirmiş ve arabayla eve dönüyorduk. Hepimiz yorulmuştuk. Çağın ise arka koltukta uyukluyordu.
"Yarın da kuyumcuya uğrarız," diyen Barın'la bakışlarım onu buldu.
"Gerek yok bence," dediğimde yandan bir bakış attı bana.
"Var güzelim," dedi. "Düğün takılarını alacağız. Beğendiğin yüzük olacaktır onları alırız. Her şey istediğin gibi olmalı."
Başımı sallayarak onayladım onu. Ne kadar gerek yok desem de dediğini yapacaktı.
Araba sonunda evin önüne giriş yaptığında arabadan inip arka kapıyı açtım. "Çağın'cım," dediğimde Çağın'ın uykulu bakışları beni buldu. "Hadi bebeğim."
Bana uzanan kollarıyla kucağıma aldım onu.
Kapıyı kapatmamla bize yaklaşan Barın'ı gördüm. "Bana ver güzelim. Belin ağrımasın."
"Yok," dedim Barın'a. "Hafif zaten Çağın."
Biz birlikte eve ilerlemeye başladığımızda Barın elini belime attı.
Tam kapıdan girecekken bir kadın sesi duydum. "Barın Bey!"
İkimizde arkamızı döndüğümüzde arabadan inmiş bir kadın bize doğru ilerliyordu.
"Ah kusura bakmayın. Gece vakti rahatsız ettim ama dosyada aklıma takılan detaylar vardı," dedi elindeki dosyayı göstererek.
Kaşlarımı çattım. Akşamın dokuz buçuğunda bu kadar acil miydi?!
Yanımıza gelen sarışın kadınla baştan aşağıya süzdüm onu. Üstünde siyah ama göğüs dekoltesi olan düz bir gömlek, altında ise dizlerinin üstünde düz bir etek vardı. Eteğin bir tarafında ufak bir yırtmaç varken ayağında ise kırmızı bir stiletto vardı.
Yanımıza gelip yeni fark ettiğini düşündüğüm Çağın'la beni süzdü. Çağın, başını boynuma yaslamış uyku uyanıklık arasındaki durumdaydı.
"Gamze Hanım," dedi Barın sert sesiyle. "Beraber yeni bir işe adım atacak olmamız bu saatte ne beni ne de ailemi rahatsız edeceğiniz anlamına gelmez."
Kadın pişkince gülümsedi. "Bekar bir adamı bu saatte rahatsız edecebileceğimi düşündüm."
"Bekar değilim Gamze Hanım," dedi ve eliyle bizi gösterdi. "Karım ve oğlum." Derin bir nefes aldı. "Üstelik bekar olsam bile bu saatte beni rahatsız edeceğiniz anlamına gelmez. Lütfen bir daha işle ilgili sorunlarda sekreterimden randevu alın öyle görüşelim."
"Evli olduğunuzu bilmiyordum," diyerek dudak büzen kadınla iyice sinirlenmiştim.
"Evli olup olmamam bir şey değiştirmez," Barın bana döndü. "Güzelim siz geçin Çağın üşümesin bende Gamze Hanım'ı geçirip geliyorum."
"Tamam," deyip yanlarından ayrılacakken Çağın'ın sesiyle durdum.
"Babacım çabuk gel yine beraber uyuyacağız."
Barın eğilip Çağın'ı yanağından öperken saçları da yüzüme sürtünmüştü. Kokusunu hafifçe içime çektim.
Baba oğul kokularına hayran etmişlerdi beni.
"Geleceğim babam," dedi ve eğilerek beni de alnımdan öptü. "Hadi girin artık."
Gözlerimi kapatıp açarak onayladım onu sonrasında ise eve girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMBAK ÇİÇEĞİ
RomanceZambak Çiçeği, yeniden doğuşu temsil ediyor. Keder, sevgi, yeniden doğuş.. - "Çok güzelmiş baba," diyen ses kulaklarıma dolduğunda hafifçe kaşlarımı çattım. Kim vardı odada? "Evet oğlum," dedi...