11

73 13 7
                                    

maske: cidden beklemiyordum bana bu kadar kendini açacağını.
maske: yine de güvendiğin için teşekkür ederim :')
maske: seni anlayabiliyorum, o kadar çok diğer insanlara odaklanmışsın ki kendini unutmuşun. belki bu yüzden bir şey hissetmiyorsundur uzun zamandır. kendini dinlemediğin için, kendi  sesini etrafındaki seslerin arasına gömdüğün için olabilir. zaten hisler uzun süreli olmaz genelde. mutluluk, üzüntü, kızgınlık hepsi anlık. bu seni asla boşluğa düşürmesin. bunları yaşamıyor olman yaşayamayacağın anlamına gelmez.
maske: sadece kendini biraz daha umursamaya başla. nasıl bir hayatın var bilmiyorum ama her insan önemsenmeyi hak eder. özellikle kendisi tarafından. bu senin hayatın ve başkaları kadar kendine de önem vermelisin.
maske: biliyorum söylemesi kolay, uygulaması zor fakat başka çözüm yolu yok. kendine çaba harcadıkça sen de değerlenirsin. ve emin ol bu çabayla birlikte kaybettiğin kendini tekrar bulacaksın. lütfen dene!

siz: çabalıyorum
siz: yemin ederim ki çabalıyorum. fakat bir sonuca varamayabilecek olma olasılığı beni korkutuyor.

maske: sakın korkma!
maske: eminim ki bir sonuca varacak. erken ya da geç, her türlü bir sonuca ulaşacaksın. sabret lütfen.
maske: bu arada eğer sen de istersen tabi, yüzyüze tanışarak arkadaş olmak isterim. belki beraber çabalarız?

siz: olur, aslında ben de teklif edecektim ama rahatsız olursun diye düşündüğüm için vazgeçmiştim.

maske: yazarak ancak bir yere kadar konuşabiliriz diye düşündüm.
maske: ve ben seninle daha uzun konuşmak istiyorken hiç konuşmamak korkunç bir ihtimal.
görüldü 18.12

poem || sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin