Ders notlarını çantasına tıkıştırarak ajandasını eline aldı ve boş parkın ücra bir köşesinde bulunan banka oturdu Atsumu. elinde onun için değerli kalemi ve dün aldığı ajandasıyla kafasında olup bitenleri yazmak istiyordu. Ama yapamıyordu. Daha kendine bile itiraf etmediği duygularını kağıda dökmek zor geliyordu. Derin bir nefes aldı ve kalemini oynatmaya başladı. Tam yazmaya cesaret etmişken minik siyah bir kedi yaklaştı yanına ve bacağına sürtündü. Arkasından da elinde su kabıyla genç bir adam belirdi. Atsumu tanımıştı bu adamı. nasıl tanımazdı ki gözleri sürekli ondayken.
Kiyoomi Atsumu'yu görünce gerginlikle ilerlemeye devam etti ve biraz ötede durarak kabı yere bıraktı. Cebinden kedi yemi çıkarıp paketi açtı. Su kabının yanına koyduktan sonra eliyle kediyi çağırdı. Atsumu ilgiyle onları izliyordu. Bu Kiyoomi'yi daha çok germişti. Kedi Atsumu'nun yanından ayrılarak kabın yanına gitti ve afiyetle mamasını yedi. Kiyoomi eliyle kediyi sevmeye başladığında duyduğu sesle kafasını Atsumu'ya çevirdi. Elinde telefonla fotoğraf çekiyordu atsumu. Çektiği fotoğrafa bakarken küçük bir kıkırtı çıkardı. Anlamaz gözlerle ona bakan Kiyoomi'yi görünce kıkırtısı hafif bir tebessüme dönüştü. "Çok güzeldiniz, güzel olan şeyleri severim. dayanamadım kusura bakmayın." dedi. sözleri mahcupmuş gibi görünse de bu işi zevkle yaptığı hâlâ yüzünü süsleyen gülümsemeden anlaşılıyordu.
Kiyoomi anlamasa da kafasıyla onayladı Atsumu'yu ve ayağa kalkarak yoluna geri döndü. Atsumu onu durdurmak istiyordu ancak aklına bir şey gelmiyordu, Kiyoomi ise orada kalmak, gülüşünün etkisi altına girdiği bu genç adamla sohbet etmek istiyordu. İkisi de birbirinden habersiz bir şekilde birlikte olmak isterken, bunu gerçekleştirebilecek tek bir hamle bile yapamıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
poem || sakuatsu
FanfictionArkadaşını beklerken panolara bakmaya karar verdi Atsumu. Her zaman birçok yazı ve resimle dolu olmasına rağmen hiç kimsenin bakmamasını üzücü bulsa da rast gelmedikçe o da bakmazdı. Tarihi resimlerin asılı olduğu panoyu kısaca inceledikten sonra ya...