16

54 12 0
                                    

"Şu kırmızı düğmeye basacaksın sonra ama dikkat et fazla titretirsen düzgün çıkmaz." dedi siyah saçlı ve ellerini Atsumu'nun ellerinin üzerinden çekti. Atsumu ellerinde hissettiği sıcaklığın kaybolmasıyla biraz üzülmüştü ama belli etmeyerek Kiyoomi'nin dediğini yaptı. Makinenin çıkardığı sesten sonra bir süre bekledi ve gözlerini onu gülümseyerek izleyen genç adama çevirdi. Kiyoomi yanına gelerek Atsumu'nun ellerinde duran makineye ellerini yerleştirdi. Bugünki ikinci temaslarıydı ve Atsumu'nun kalbi bunu kaldıracak gibi değildi.

Ellerinin üstündeki eli görmezden gelmeye çalışarak boğazını temizledi. "Olmuş mu?" dedi meraklı bir biçimde. Kiyoomi kamerayı Atsumu'nun elinden alarak çektiği fotoğrafa baktı ve kafasını salladı. "Olmuş, hem de ilk seferine göre çok güzel." diyerek gülümsedi.

  Burası her zaman geldikleri parktı. Çektikleri fotoğrafın başrolü olan kedi ise Kiyoomi'nin geçen gün beslediği kediydi. Atsumu o günkü cüretkarlığını hatırladıkça utanıyordu. Kiyoomi'nin ve kedinin fotoğrafını çekmiş sonra da güzel olduğu için çektiğini söylemişti. O zamanlar bu kadar derin hisleri yoktu ve böyle davranabiliyordu. Ama şimdi hoşlandığı adamın karşısında olduğunun farkındalığı vardı üstünde. 'Acaba Kiyoomi bunu hatırlıyor mu?' diye düşünürken gelen kamera sesiyle kafasını yan tarafındaki adama çevirdi. Ona doğrultulmuş kamerayı görünce meraklı gözlerle genç adama baktı. Kiyoomi bunu fark edince şirin bir sırıtışla söze girdi. "Çok güzeldin. Güzel olan şeyleri severim, kusura bakma." dedi.  Atsumu duyduğu cümleyle utançtan kıpkırmızı kesilmişti. Hatırlıyordu. Hem de kelimesi kelimesine. Kendine küfrederek kıvırcık adamın onu görmemesi için arkasını döndü ve parkın içine doğru yürümeye başladı. Arkasından gelen kahkaha ve adım sesleriyle sanki olabilirmiş gibi daha da kızardı. Ellerini paltosunun cebine soktu ve yüzünü atkısına biraz daha gömdü. Belli ki Kiyoomi onu rahat bırakmayacaktı. Oysaki dışarıdan bakınca böyle şakalar yapacak biri gibi durmuyordu.

  Omzunda hissettiği elle bakışlarını önce kemikli ve damarlı ele sonra da elin sahibi olan Kiyoomi'ye çevirdi. Kiyoomi gözleri parlayarak gülümsüyordu. Hem de çok güzel. Atsumu bu manzara karşısında duraladı. Kiyoomi ise Atsumu'nun kızarmış suratının sevimliliğini görünce gülümsemesini ister istemez genişletti. İkisi de bir anda birbirlerini izlemeye başlamışlardı. Ancak bu büyülü anı simsiyah tüylerini Atsumu'nun bacağına sürten kedi bozmuştu. Atsumu eğilerek kedinin başını okşamaya başladı.
Kalbi son zamanlarda çok fazla atıyordu ve kediyi okşarken bunun sebebini düşündü. Ya aşıktı ya da kalp hastası.

poem || sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin