un

254 11 8
                                    

K. O. B. K. Pentru unii el este cel mai mare criminal din ultimii două sute de ani. Pentru alții este persoana care a salvat o țară de la captivitate. Dar pentru mine, Richard Ramirez, este cel mai tare bunic din lume.

Bunicul parchează mașina, iar eu cobor.

-Mâine la aceeași oră?

Acesta mă aprobă și pornește în viteză. Eu îmi verific telefonul și observ că este 5 dimineața. Încă o noapte albă, bifat! Sunt lumini în living ceea ce înseamnă că Louis, unul dintre verii mei, este treaz.

Deschid ușa și pășesc în interior. Mă descalț și mă îndrept spre scări, dar aud un "Rick! " și mă întorc. Îl observ pe Louis care mă privea îngrijorat, dar nu zice nimic. Îmi face semn să-l urmez, iar eu asta fac.

Ajungem în living, iar acolo erau doi băieți. Unul brunet cu ochi albaștrii, iar celălalt blond cu ochi verzi. Amândoi mă scanează din cap până-n picioare, dar nu-mi pasă.

-S-a întâmplat ceva?

Îl întreb, iar el îmi face semn spre un fel de portofoliu. Îl citesc printte rânduri, iar când termin vreau să-l omor pe Louis. Mă uit la el nervos, dar nici nu-și dă seama cât de nervos.

-Louis...

Încep eu să vorbesc, dar mă întrerupe.

-Poate...

Niciun poate, absolut niciun poate.

-Louis!

Insist eu.

-Cine știe...

Eu știu! N-o să meargă.

-LOUIS!

Îi strig în față.

-De ce nu încerci?

Pentru că n-o să meargă.

-LOUIS FERDINAND RAMIREZ!

Atât a fost pentru a încremeni. A tâmpit. Asta este cea mai bună explicație. Încerc să mă calmez, iar el vine lângă mine.

-Psihologii n-au niciun efect, ai văzut. Poate...

Ridic o mână pentru a-l opri, deoarece mai am puțin și-l omor.

-Stop. Doar oprește-te. Nu ești psiholog, nu te băga. Pa. Ne vedem mai pe seară.

Ies din living și urc la etaj. E a doua oară luna asta când încearcă asta. Țin mult la Louis, dar întrece limita cu încercările astea.

La 10 ani am trecut prin ceva, iar de atunci am fost diagnosticat cu ceva boală care mă împiedică în a simții anumite sentimente.

Am fost violat de nenumărate ori, deși am trecut peste act în sine și pot face sex cu oricine îmi taie capul, o singură chestie n-o pot face, adică să sărut pe cineva.

Am început să răresc vizitele la psihiatru, dar continui să merg la insistențele fraților mei. Dacă ar fi după mine, nici măcar n-aș continua să-mi iau pastilele, dar ei consideră că este spre binele meu să le iau.

Țin mult la familia mea, deși mi-am luat o palmă peste față la 10 ani chiar de la familie, tot înseamnă enorm pentru mine. Aș intra și-n foc pentru ei.

Intru în camera mea și mă arunc în pat. Urăsc când încearcă să mă ajute. Poate eu nu vreau să fiu ajutat, poate deja m-am obisnuit cu viața mea fără sentimente.

Îmi pun muzică în căști și încerc să adorm, iar în scurt timp reușesc. În ultimul timp îl ajut foarte mult pe bunicul meu în chestiile pe care le face el, de asta plec de acasă seară și mă întorc dimineața. Nu e cel mai sănătos mod de a trăi, dar n-am de gând să schimb ceva.

(***)

Mă trezesc undeva la ora 3 după-amiaza și ies din cameră. Cobor la parter, iar în bucătărie dau de Louis. Îmi fac o cafea, iar el îmi pune o porție de mâncare pe masă.

-Rick... Mă voi opri. Nu vreau să fim certați.

Îmi ridic privirea spre el, iar acesta când îmi întâlnește ochii, își mușcă buza de jos. Îmi dau ochii peste cap, mă ridic de la masă și mă apropi de el.

-Îți apreciez intențiile, dar n-o să meargă. Azi merg pe la 9 cu bunicul. Ai vrea să ne distrăm?

Îl întreb și-l trag mai aproape de mine. Acesta mă prinde de mijloc, iar eu îmi pun mâinile după gâtul său. El începe să mă sărute pe gât, iar eu îmi las capul pe spate.

-Louis, eu voi... Pleca...

El încremenește și se îndepărtează robotic de mine. Eu mă întorc la mâncarea mea, iar cei doi stau nemișcați. Aparent cel care a vorbit este unul dintre cei doi de aseară... Defapt azi-dimineață. Era cel brunet de altfel.

-Mda... Eu voi pleca. Prietene, pa.

Zice și iese din bucătărie. Asta nu e de bine. Familia noastră știe ce se petrece între noi doi, dar asta nu înseamnă că trebuie să fie știre pe prima pagină.

-Stai!

Strig și-l urmez. El tocmai ce ieșea pe ușă, dar merg după el. Îl prind de braț înainte să urce în mașină și se întoarce spre mine. Nici nu-mi dau seama cum mă privește. Pe de-o parte cu dezgust pentru că suntem veri, pe de alta cu părere de rău că ne-a întrerupt.

-E doar o relație sexuală, nimic mai mult și să nu te prind că zici cuiva... Știi prea bine cine sunt Ramirez.

Acesta încuviințează, urcă în mașină și pleacă în viteză. Probabil l-am speriat puțin, dar nu-mi pasă. N-am chef ca numele familiei mele să apară pe prima pagină cu textul "Relație incestuoasă între doi membri ai familiei Ramirez. Ce spun oamenii despre asta? ". O astfel de poveste s-ar vinde pe bani mulți.

Mă întorc în casă, iar în bucătărie îl găsesc pe Louis, stând pe gânduri. Mă apropi de el și-l prind de mijloc, trăgându-l mai aproape de mine.

-E prieten bun cu mine, n-ar fi zis nimănui. Cu ce l-ai amenințat?

Îmi dau ochii peste cap la remarca sa. Poate n-am suflet, dar asta nu înseamnă că sunt absurd. Nu i-am făcut absolut nimic, doar i-am zis că dacă mai află cineva... E cam adio.

Îl asigur că nu i-am zis nimic ciudat și continuăm ceea ce începusem anterior. În scurt timp cred că a și uitat de întâmplarea asta.

(Am stat câteva ore pentru a mă decide ce variantă a acestei povești îmi place mai mult, iar varianta finală este aceasta. Sper să vă placă. Nu le am cu psihologia, deci nu aruncați cu pietre. Vă salut)

Îmi ești Antidot (BoyxBoy) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum