Am fost la Louis acasă, dar nu era. Voiam să discut cu el despre asta, dar m-a pus și mai tare pe gânduri. Am încercat să-mi sunt câțiva veri, dar nimic. Am sunat și 3 unchi, dat acelaș răspuns. Bunicul m-a blocat, iar acasă la el, nu mai e.
Acum mă aflu într-un club și încerc să-mi eliberez mintea. Am nevoie să mă detașez de orice ține de viața mea. Îl observ pe James și pe încă un tip, vorbind. Inițial voiam să-l ignor, dar s-au sărutat și am văzut roșu în fața ochilor.
Termin paharul de băutură pe care-l începusem, dar nu merg după el, ci ies din club cât de repede am putut. N-am vrut să fac o șcenă în public. Dacă n-ar fi Ost știrea de ieri, atunci poate aș fi reacționat, dar acum e cam riscant să mă recunoască cineva.
Pornesc spre casă, iar când intru în camera mea, observ câteva cutii de medicamente pe masă. Mă apropi, iar lângă ele este un bilet. "Poate nu ne iei în considerare, dar acestea sunt pastilele de care ai nevoie. Te rog să le iei. Te salut, S. "
Le verific și chiar sunt toate. Decid să le fac pe plac și să le iau. Chiar am nevoie de ceva calmant în acest moment.
Dacă James a zis că mă iubește, de ce dracu a făcut asta? M-a observat, s-a uitat în ochii mei când l-a sărutat pe acel tip.
Mă arunc în pat și încerc să-mi dau seama de ce mă simt trădat. Până la urmă eu l-am lovit și m-am comporta ca un idiot. Clar n-a fost cea mai bună idee să nu-mi mai iau pastilele.
Mă ridic din cap și iau cutiile de pastile în mâini. Scot mai multe din fiecare tip și le înghit pe toate. În câteva secunde, imaginea îmi devine neagră.
Sfârșit!
De ce mai dai în jos?
N-o să găsești nimic interesant.
S-a terminat povestea.
El moare, nimic mai mult.Oprește-te până nu e ridicol.
Mă trezesc într-o cameră întunecată și-mi dau seama rapid că sunt într-un spital. Mă ridic în capul oaselor și privesc în jur. Pe ușă intră Henric și mă privește ușor îngrijorat. Asta e foarte ciudat.
-Nu voi întreba de ce ai luat o supradoză. Am văzut știrea referitor la disparițiile din familia ta. Care este faza?
Îl privesc confuz, dar nu mai am chef să mă comport ca ultimul idiot. Stau puțin și mă gândesc, iar faza cu frații mei mă intrigă. Ei sunt extrem de organizați, au pățit ceva. Minunat!
Intră și-un doctor, iar acesta mă întreabă cum mă simt. Răspund c-o plictiseală de ne deschis, dar încerc să-l convingă că sunt bine. Îmi înmânează o hârtie pe care o semnez pentru a pleca pe propria răspundere.
Mă aflu împreună cu Henric în fața casei și încerc să-mi dau seama dacă e ceva suspect aici. Intrăm și urc instant la al doilea etaj, în camera mea. Nu e nimic ieșit din comun, la fel era și înainte.
Observ un bilet pe noptieră alături de poza pe care o pusesem în ultimul sertar. Îl citesc și-mi pică fața. Am mai zis că nebunia mamei n-are limite?!? E NEBUNĂ!
-"Îți iubești familia, nu? Richard, toți sunt cu mine, inclusiv James. Ai avut noroc cu Henric că te-a scos din casă înainte să te ia cineva de acolo. Te aștept, știi unde mă găsește. Te urăște mama. "
O citește și el, mă primește confuz, dar nu mai zice nimic. Iau hârtia din mâna sa și-i dau foc cu bricheta. Mă uit prin camerele fraților mei, iar toate par trecute prin război. Nicio urmă de niciunul. Încerc să sun pe cât mai mulți, dar în zadar. Când a avut timp să răpească 24 de RAMIREZ?!
-Ce se petrece?
Mă uit la el și încerc să mă calmez. Nu sunt panicat că nu știu ce să fac, dar ei sunt în pericol c-o nebuna ca asta.
-Se întâmplă c-o nebună a reușit să-l răpească pe K. O. B. K, copii săi, soțiile lor și copiii lor. Asta s-a întâmplat!
Se uită șocat la mine și-și mută privirea pe podea. Ea chiar ar fi vrut să mor împreună cu frații mei? Bine! Mă vrea mort, mă ofer pe tavă. Să tragă cu ce armă vrea, să folosească ce vrea pentru a mă omorî că nu mă voi împotrivi. Am o singură condiție, Ramirez să se întoarcă la viața lor.
-Ai mai tras cu arma?
Se uită confuz la mine, dar mă aprobă. Întru în camera lui Jacob și caut o armă de care mama nu știe. O găsesc și-o înmânez. Acest tip de arme sunt foarte rare și aproape nefolosite.
-Voi merge după mama și restul, tu vi cu mine. Vei sta în întuneric și vei găsi momentul potrivit s-o împuști. O singură chestie. Nu-ți dau voie să tragi și să n-o nimerești. Nu-mi pasă dacă mă omori și pe mine, asta dacă moare și ea.
El mă privește confuz, dar aprobă. Pornim spre garaj și pornim spre locul unde se află mama. Cel mai probabil este undeva pe lângă cabana la care am fost. Va fi distractiv să ne jucăm de-a șoarecele și pisica.
CITEȘTI
Îmi ești Antidot (BoyxBoy)
RandomChiar nu știu cum să descriu povestea asta. Vreau să specific că nu fac referință la criminalul Richard Ramirez, ci doar îmi place cum sună numele. Mai multe veți înțelege pe parcurs ce citiți. Cu astea zise, spor la lectură! PS: capitolele sunt n...