dix

72 7 1
                                    

Au trecut două ore, dar ploaia continuă. Toți am devenit îngrijorați pentru siguranța lor. Bella știe zona și s-ar fi întors până acum, dar poate s-a rănit și n-a mai putut. James nu prea cred că are habar unde ne aflăm, deci el e cel mai în pericol, asta dacă mai e în viață. Sora mea știe cum să se apere, e din familia Ramirez totuși.

Până acum am stat pe acoperiș și am încercat să le dau semnale unde să meargă pentru a ne găsi, dar în zadar. Intru în casă, iar acolo era Louis, dar nu-mi pasă.

Încep să mă schimb și mă asigur că am tot ce-mi trebuie. Sunt câteva variante. Cei doi au devenit hrană pentru animale. Sunt răniți undeva și nu se pot întoarce. Altceva eu nu văd.

Ies din cameră cu Louis pe urmele mele, acesta se vedea că este îngrijorat pentru amândoi. Intru în living, iar acolo erau ceilalți 3. Sophie pare mai liniștită, iar asta mă bucură.

Toate privirile pică pe mine, dar nu-mi pasă. Încep să caut ceva prin dulapuri și găsesc ceea ce-mi trebuie. Caut și-un ghiozdan impermeabil și pun tot în el.

-Doar nu vrei să mergi după ei?

Mă întreabă Jacob cu reținere. Îmi pun ghiozdanul în spate și mă întorc cu fața la Jacob. El mă privea și încerca, mut, să mă convingă că nu e o idee bună. Sophie mă roagă să rămân că e periculos, dar n-am ce face. Eu nu-mi las sora mâncare de animale.

-Bella cunoaște zona și s-ar fi întors până acum, cu sau fără James, tot ar fi venit...

Nu apuc să termin de vorbit că se aude un tunet și Sophie sare de pe canapea și mă îmbrățișează. O sărut pe frunte și o văd cum mă roagă din priviri să nu plec.

-N-a luat nicio armă? Nimic de localizare? Sophie, liniștește-te. Merg după ei.

Jacob dă negativ din cap la întrebările mele, iar Sophie mă strânge și mai tare în brațe atunci când vreau să fac un pas.

-Nu! Ai tâmpit?! Rick, te rog!

O prind de umeri și o fac să mă privească în ochi. Ea încuviințează și-mi dă drumul. Știe că dacă mai așteptăm șansele să-i găsim în viață sunt minime.

-Dacă nu mă întorc până la răsărit, nu plecați după mine.

Jacob vrea să comenteze, dar îl opresc cu o mișcare din mână. Ies din living și-mi iau motocicleta. Accelerez și ies pe porți.

Plouă torențial, iar toate urmele sunt acoperite. Va fi o  noapte lungă. Nu vreau să plătească cineva ceva. Bella știe cum să se apere, dar dacă n-a venit până acum înseamnă că este în pericol.

(***)

Ajung într-o zonă îndepărtată de cabană. Ploaia să înrăutățit destul de tare, dar nu mă întorc fără ei. Opresc atunci când văd urme de roți și merg după ele.

-Rick!

Aud o șoaptă și opresc. O văd pe Bella cum stă într-un tufiș și-mi face semn să fac liniște. Mă îndrept spre ea și mă las în jos lângă ea.

-Am văzut niște urme câte duc în acea peșteră. Urme care se potrivesc cu încălțămintea lui James. Totuși acele a intrat și-un urs.

Îmi explică situația. Îi dau un pistol și-i explic ce putem face. Ea mă ascultă, iar la final mă aprobă. O îmbrățișez înainte să plec de lângă ea și mă apropi de peștera indicată.

Ea trage cu pistolul, iar ursul iese din peșteră. Intru în liniște înăuntru și aprind lanterna pe care o aveam la mine. Îl găsesc pe James, stând într-un colț.

Mă apropi de el, dar n-apuc să fac ceva că aud ceva în spatele meu și mă întorc încet. Se pare că ursul s-a întors. Mă lipesc de perete și încerc să nu fac zgomot.

Urșii aud bine, dar nu văd bine. Trebuie să ieșim în liniște de aici. Dacă alergăm, îi activăm instinctul de vânătoare. Dacă ne întoarcem cu spatele înainte să ieșim din raza sa vizuală, îi activăm instinctul de vânătoare.

James vrea să se miște, dar îl prind de braț, forțându-l să stea pe loc. Ursul se uită la noi, dar nu se apropie spre noi. Scot din buzunar pistolul și-l văd pe James că-mi face semn să nu.

Aud de afară un glonț, dar ursul nu reacționează. E clar. Ori ieșim pe font propriu ori suntem morți. Observ cum începe să curgă apă Înăuntru.

(***)

Cred că a mai trecut o oră. Apa ne ajunge până la bazin  și încercăm să nu facem zgomot pentru a nu atrage atenția ursului.

Ursul începe să se miște, iar noi încercăm să facem și mai puțin zgomot. Acesta iese din peșteră și eu răsuflu ușurat.

-Ești rănit?

El dă negativ din cap. El mă analizează din cap până-n picioare și-și mușcă buza de jos. Eu îmi dau ochii peste cap și-i fac semn să mergem.

Ajungem afară și ne îndreptăm spre motocicleta mea. Se vedeau urme recente de roți. Cel mai probabil Bella s-a dus după ceilalți. După cer, pare undeva la ora 4-5 dimineața.

Mă urc pe motor, iar James în spatele meu și mă prinde trunchi. Eu pornesc motorul și încerc să-mi dau seama pe unde este drumul înapoi.

-Mersi.

Îl aud, dar decid să nu-i răspund. Ajungem în vreo 15 minute la cabană. Sophie iese în grabă și ne aruncă câte un prosop. Jacob ia motorul și merge cu el în garaj.

-Vreți să ne întoarcem?

Îl aud pe Louis și dau negativ din cap, la fel și James. Urc în pod și încep să mă schimb. Fac un duș fierbinte și după mă îmbrac cu niște haine mai groase. Știu că nu voi răci, dar îmi e frig și-mi e mai bine așa.

Îmi ești Antidot (BoyxBoy) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum