vingt-trois

57 3 2
                                    

Pe de-o pare ne priveau cu confuzie, iar pe de altă parte cu ceva ce nu pot explica. Păreau că vor să ne citească în suflet. Cred că asta a observat și Louis, deoarece nu mai face niciun pas.

-Ce s-a întâmplat?

Întreabă James atunci când le vede fețele triste ale celorlalți. Intrăm în living și-mi iau pastilele pentru a mă calma și a nu face vreo prostie.

-Bunicul a murit, am stat până acum pentru a ne decide ce va face fiecare.

Îl aud pe Louis. Fețele celor doi se schimbă și ne privesc cu părere de rău. Cel mai rău va fi dacă oamenii pe care îi conduce bunicul, nu-l vor plăcea pe tata. Atunci să vezi tu ce rău va fi! Direct, dezastru mondial.

-Cum a murit?

Îmi ridic privirea spre Henric și-l privesc ironic. Ce întrebare bună și deloc dubioasă! Cum ți-a murit bunicul care e șeful mafioților și criminalilor de peste tot din continent? Ce întrebare perfect normală!

-Împușcat. Cineva care se săturase de el a zis "De ce nu" și aia a fost. Asta putem păți cu toții începând de azi. Dacă tata nu va fi acceptat de ei, singura șansă o mai avem în Rick.

Mă uit la Sophie și abia dacă mă abțin să nu urlu motivele pentru care eu n-aș fi niciodată o suliței reală, dar tac.

-O zic pentru ultima oară. Am 17 ani, n-o să asculte de-un copil! Sunt oamenii care ucid 20 pe zi și voi credeți c-o să mă asculte pe mine?!

James se uită la mine si pot jura că nu vrea să fiu în pericol. Mă apropi de el și-l sărut. S-a mai calmat sub atingerea mea, dar tot îl simt îngrijorat.

-Nici chef de sfărâmat oase nu mai am.

O aud pe Bella și pufnesc amuzat. începem să vorbim despre orice altceva înafară de bunicul, iar atmosfera e mult mai calmă.

(***)

Am insistat ca James să rămână peste noapte la mine, iar frații mei n-au avut nimic împotrivă. Louis a mers cu Henric acasă la el, cel mai probabil sunt împreună.

Tocmai am deschis ușa, iar James a rămas uimit la cum arată camera mea. Intră și începe să scaneze tot ce vede. Eu merg să încui ușa care dă la Jacob și sper să nu intre cineva.

-Arată exact așa cum ești tu!

Exclamă și începe să umble prin sertare. Nu-l opresc, poate să facă ce vrea. Camera asta mă descrie și mă simt minunat aici. Atât de mult a putut să mă influențeze mama? Wow!

-Antidepresive?

Îl aud pe James și scoate dintr-un sertar o cutie de pastile. Le iau din mâna sa și verific dacă mai e ceva în interior, dar nimic.

-Le-am luat până la 14 ani, după m-am mutat cu Louis și mi-am revenit din depresie.

Mă privește înțelegător și le pune înapoi în sertar. Își lipește buzele de ale mele și începe un sărut plin de dorință.

-Ai vrea să-ți testăm patul?

Mă întreabă, trăgându-mă spre pat. Cade pe spate, eu peste el și încep să-i devorez buzele. Cobor pe mandibulă și-l mușc pentru a arăta că este al meu.

Îi dau jos tricoul și mă îndrept spre unul dintre sfârcurile sale. Încep să-l ling, iar acesta geme de plăcere. Cobor până la baza pantaloni și se fac nevăzuți de pe el, ajungând pe podea.

Mă întorc la gura sa, căreia îi duceam dorul și începem un sărut pentru dominare. Ne despărțim din sărut pentru a-mi da jos tricoul și blugii.

Cobor La linia boxerilor și trag o linie, invizibilă, cu limba, deasupra. Îi dau jos boxerii și-i ling, organul, de sus până jos. Îi iau capul în gură și după pe tot.

Fac mișcări de du-te-vino, dar îi simt o mână sunt bărbia mea, forțându-mă să mă opresc. Îmi ridic privirea spre el, iar acesta mă trage la acelaș nivel ca el și începem un sărut plin de dorință.

Schimb locurile, dar nu ne desprindem din sărut. Coboară cu sărurile pe mandibulă și apoi claviculă, dar se întoarce la buzele mele.

-Vreau să te simt în mine.

Zic, iar acesta mă privește uimit. Coboară aproape instant până la baza boxerilor mei și mi-i dă jos în câteva secunde. Îi înmânez lubrifiantul și-un prezervativ, iar acesta se asigură că vorbesc serios. Nici eu n-aș fi crezut că-i voi zice asta vreodată, dar mereu există o prima dată pentru orice.

Îmi ridică bazinul și-l simt cum intră încet în mine. Îmi las capul pe spate și strâng cearceaful în pumni. Începe să se miște lent, accelerând pe parcurs. Îmi mușc buza de jos, de plăcere, iar tot ce vreau este să se miște și mai rapid și mai adânc.

Își dă drumul în prezervativ și iese din mine. Se așează lângă mine, în pat și mă ia în brațe. Ne învelește cu un cearceaf și stăm în liniște. Pot să cer și-o runda a doua? A fost fantastic!

-Cum te simți după asta?

Îl aud și-mi ridic privirea spre el. Nu înțeleg la ce se referă. Îl sărut apăsat și-mi zâmbește. Îmi așez capul pe pieptul său și-i pot auzi bătăile inimii.

-Mă bucur c-ai fost tu. Te iubesc!

Încep să vorbesc și primesc un sărut în creștetul capului. Mă strânge în brațe și adormim așa. Atât de bine se simte iubirea? Cum am putut trăi atâta timp fără? Vreau să-l simt mereu lângă mine.

Îmi ești Antidot (BoyxBoy) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum